محدودیت‌های کرونایی به سمنان رسید؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه خبر داد و گفت: بر این اساس برخی صنوف پر خطر تعطیل می‌شوند و فعالیت آنان ممنوع است.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 07 October 2020

مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید از شنبه ۱۹ تا جمعه ۲۵ مهر ماه در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده را نیز از دیگر صنوف پر خطر برشمرد و گفت: تمامی این واحدها در سراسر استان در زمان تعیین شده تعطیل می‌شوند.

علیرضا آشناگر با اشاره به اینکه بر اساس این قانون فعالیت حضوری در تمام دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها ممنوع است، تصریح کرد: تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها نیز در تاریخ اعلام شده تعطیل می‌شوند.

آشناگر با تأکید بر اینکه نماز جمعه نیز در هیچیک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد، افزود: اعمال این محدودیت‌ها با هدف کاهش ابتلاء و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته آیند هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار