استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان با تأکید بر اینکه فرمانداران با هیئت‌های مذهبی مختلف برخورد کنند، گفت: برگزاری برنامه‌های تعزیه‌خوانی در استان ممنوع است.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 07 October 2020

برگزاری برنامه‌های تعزیه‌خوانی در استان سمنان ممنوع است

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در فضای باز با رعایت دستورالعمل بهداشتی هیچ‌گونه ممنوعیتی وجود ندارد، اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌ها باید با هیئت‌های مذهبی که به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس توجه ندارند برخورد قاطعانه کنند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های تعزیه‌خوانی در استان سمنان ممنوع است، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ایام عزاداری پایانی ماه صفر به مناسبت اربعین و شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) در دستور کار است.

سفر مسئولان ارشد کشوری به استان سمنان در شرایط کرونایی ضرورتی ندارد

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سفر معاونان و مسئولان ارشد کشوری و وزرا به استان ضرورتی ندارد، تصریح کرد: حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس باید بیشتر برای رفع اشکال نکات درسی باشد و دانش‌آموزان بیشتر از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده کنند.

آشناگر اضافه کرد: زیرساخت‌های سامانه‌هایی که برای تحصیل دانش آموزان تدارک دیده‌شده است تکمیل شود و معلمان از تلفن‌های هوشمندی که دانش آموزان امکان برقراری ارتباط با آنان در بستر نرم‌افزار شاد را دارند، برای تدریس استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی که معلمان در بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه می‌دهند، دلهره‌آور نباشد، بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها، میزان رعایت نکات بهداشتی در مدارس برای مقابله با کرونا ویروس قابل‌توجه و مطلوب است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار