افزایش ۲۰ درصدی شکایات مردمی؛
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری ۷۰۸ مورد تخلف صنفی شناسایی‌شده و ۷۹ مورد نیز در دست بررسی قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 11 October 2020

موجودی کالا در انبارهای سمنان مطلوب است - ایرنا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه میزان گزارش‌ها و شکایات مردمی از اصناف استان سمنان در شش ماه ابتدای سال جاری ۲۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در این مدت ۷۰۸ مورد تخلف صنفی شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به روش‌های ثبت شکایات مردمی از واحدهای صنفی بیان کرد: شماره تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه برخط اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

مهدی یحیایی بابیان اینکه ۷۹ مورد از گزارش‌ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در دست بررسی قرار دارد، اضافه کرد: ۷۸۶ مورد از گزارش‌ها نیز غیر متخلف بود.

یحیایی تسریع در رسیدگی به شکایات، شفافیت، کنترل و انضباط اداری، صرفه‌جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی از اهداف اصلی راه‌اندازی سامانه اصناف اعلام کرد و گفت: بهبود فرآیند خدمت‌رسانی مطلوب از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار