طی ۱۵۴ بررسی؛
به گزارش تابناک سمنان: عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان بابیان اینکه از مهرماه سال گذشته تاکنون ۶۵۰ مورد گواهی استاندارد آسانسور در استان اعطا شد، گفت: در این مدت ۱۵۴ موردبررسی استاندارد انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 13 October 2020

 

کیفیت آب آشامیدنی استان سمنان "استاندارد" است | مرآت : آخرین اخبار استان  سمنان

عباس رستمی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای استاندارد استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از مهرماه سال گذشته تاکنون افزون بر ۶۵۰ مورد گواهی استاندارد آسانسور در استان اعطا شد، اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد که دستگاه‌های اجرایی استان در انجام طرح‌های عمرانی از مصالح ساختمانی مورد تأیید استاندارد استفاده کنند.

وی بابیان اینکه در یک سال گذشته ۹۳ موردبررسی استاندارد و تعیین ماهیت کالاهای صادراتی از سوی اداره کل استاندارد استان سمنان انجام شد، افزود: در این مدت ۱۵۴ مورد بررسی استاندارد و تعیین ماهیت کالاهای وارداتی از سوی اداره کل استاندارد استان سمنان انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰۲ مورد خرید و آزمایش عیار طلا در بازار استان از سوی اداره کل استاندارد انجام‌شده است، یادآور شد: ۳۵ هزار استاندارد در سطوح مختلف در کشور تعریف‌شده که از این تعداد ۹۶۰ مورد از آن استاندارد اجباری است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار