توزیع کلاهای اساسی در استان:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه توزیع کالاهای اساسی در استان ادامه دارد، گفت: در شش ماه ابتدای سال هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر توزیع‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 13 October 2020

توزیع بیش از ۱۰.۰۰۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی در لرستان - خبرآنلاین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر در سطح استان توزیع‌شده است، اظهار داشت: توزیع اقلام ضروری باهدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای مردم در سطح استان سمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با شیوع کرونا برپایی نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی نیز تعطیل شد، تصریح کرد: این در حالی است که تاکنون روند فعالیت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبوده و بدون وقفه به کار خود ادامه دادند.

علی تشنه دل با تأکید بر اینکه ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله، ۳۹۴ تن مرغ منجمد و سه هزار و ۲۵۰ تن مرغ گرم در این مدت توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری ۷۵۶ تن برنج هندی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه در این مدت درمجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن کالای ضروری در این مدت توزیع‌شده است، تأکید کرد: جلوگیری از افزایش غیرمعقول اقلام مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار استان از توزیع کالاهای ضروری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار