نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز اولویت استان کرونا محسوب می‌شود، گفت: آمارهای شیوع و همچنین ابتلا در سطح استان نگران کننده است.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 16 October 2020

آمارهای کرونا در سطح استان سمنان نگران کننده است

به گزارش تابناک سمنان آیت الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر جمعه در دیدار با استاندار سمنان و اعضای تیم مدیریت استانداری به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه امروز اولویت ما در سطح استان کرونا و سلامت مردم است، بیان کرد: قدردان خدمات و زحمات مسئولان در این هشت ماه هستیم اما باید گفت آمارهای شیوع و همچنین ابتلاء در سطح استان نگران کننده است.

وی با بیان اینکه پایبندی آحاد مردم و مسئولان به رعایت پروتکل‌ها و دستورات بهداشتی یک الزام در سطح استان سمنان است، افزود: من در برابر دستورات و قوانین ستاد کرونا تسلیم هستم و هر چه از من بپرسند به ستاد کرونا ارجاع می‌دهم چرا که می‌دانم جز این موجبات ضرر برای استان است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه از دیدگاه من کرونا اولویت است و تمامی مسئولان باید تمام توان و تلاش خود را به منظور کاهش ابتلاء و ریشه کنی آن به کار گیرند، ابراز کرد: افزایش شیوع کرونا و تعداد مرگ و میرهای ناشی از آن در سطح کشور نگران کننده است.

آیت الله شاهچراغی در دومین بخش از سخنان خود با بیان اینکه مشکل اساسی و نگران کننده خاص دیگر استان مشکلات گرانی و معیشتی مردم محسوب می‌شود که البته مشکل کل کشور است، بیان کرد: گرانی کالاهای مورد نیاز و مشکلات معیشتی از جمله موارد مورد رنجش مردم است که باید از سوی مسئولان استان و کشور راهکاری مناسب برای رفع این دغدغه‌ عمومی را بیابند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار