محمد قوسی؛
به گزارش تابناک سمنان:  محمد قوسی  قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: نذر قربانی در سطح استان از ابتدای سال جاری در مقایسه با سال گذشته از رشد ۱۴۱ درصدی برخوردار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 18 October 2020

طرح اطعام مهدوی دراستان سمنان اجراشد - خبرگزاری شبستان ، رسانه حوزه دین ،  فرهنگ و اندیشه

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه نذورات قربانی شش ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد ۱۴۱ درصدی همراه شده است، بیان کرد: این نذورات بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی محمد قوسی  با بیان اینکه افزایش میزان نذورات قربانی سبب قرارگیری سمنان در رتبه دوم استان‌های کشور در این شاخص شد، ابراز کرد: مردم استان در طرح نذر قربانی سال جاری کمک‌های شایان ذکری را انجام دادند که نشان از نیک اندیشی مردم دارد.

محمد قوسی  افزود: در عید قربان سال جاری دو هزار و ۵۰۰ رأس در دام بااعتبار پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

قوسی با بیان اینکه مجموع مشارکت مردم استان سمنان در عید قربان سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: کمیته امداد استان همچنین موفق به کسب شاخص مالی با ۷۱ درصد، تحقق برنامه ۹۰ درصد، توزیع بسته‌های حمایتی ۹۷ درصد و همکاری مؤسسات خیریه ۸۴ درصد شد که مجموع این شاخص‌ها در کنار قربانی رتبه دوم کشور را برای این استان به ارمغان آورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار