لیگ قهرمانان اروپا؛
هفته اول فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری ۸ مسابقه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 20 October 2020

به گزارش تابناک سمنان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب ۸ مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. هفته اول این مسابقات در حالی برگزار می شود که همچنان بعضی از بازی ها بدون حضور تماشاگر انجام خواهند شد.

چلسی - سویا (ساعت ۲۲:۳۰)

در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن میزبان سویا خواهد بود. داویده ماسا قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.

ادرواردو مندی و گیلمور، دروازه بان و هافبک چلسی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند. در طرف مقابل سرخیو اسکودرو نمی تواند سویا را در این مسابقه همراهی کند.

سویا فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شد. آن ها که متخصص قهرمانی در لیگ اروپا هستند، شاید چندان هم از سوم شدن در این گروه و صعود به لیگ اروپا ناراحت نشوند. سویا امسال راکیتیچ را از بارسلونا به خدمت گرفت تا کمربند میانی خود را مستحکم کند. این تیم در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده دهم جدول لالیگا قرار دارد.

چلسی نیز این هفته در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس متوقف شد. آن ها در این دیدار تا لحظات پایانی پیش بودند اما در نهایت برد را با تساوی عوض کردند. چلسی با ۸ امتیاز در مکان هفتم لیگ انگلیس قرار دارد.

پاری سن ژرمن - منچستریونایتد؛ جدال خط آتش مخوف پاریسی با مدافعان سردرگم شیاطین سرخ/ چلسی - سویا؛ استارت آبی ها با لمپارد در اروپا

چلسی در ۵ بازی آخر، ۱۷ گل به حریفان زده است. تیمو ورنر مهاجم آلمانی پس از نمایش های نه چندان جالب در هفته های ابتدایی، این هفته توانست ۲ گل بزند و یک پاس گل هم ارسال کند.

سویا این هفته در لیگ اسپانیا با یک گل برابر گرانادا شکست خورد. آن ها هفته قبل هم با مقابل بارسلونا با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شده بودند. تیاگو سیلوا مدافع وسط برزیلی چلسی بعد از رهایی از بند مصدومیت می تواند در این مسابقه برای چلسی به میدان برود. حکیم زیاش دیگر بازیکن مصدوم چلسی نیز به این بازی خواهد رسید.

ترکیب احتمالی چلسی: کپا، تیاگو سیلوا، کریستینسن، جیمز، چیلول، جورجینیو، کانته، مونت، هاورتس، زیاش و ورنر

ترکیب احتمالی سویا: بونو، گومز، کارلوس، ناواس، آکونیا، راکیتیچ، فرناندو، سوسو، جردن، دی یونگ و اوکامپوس

در دیگر مسابقه این گروه تیم های فوتبال رن و کراسنودار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می شود.

پاری سن ژرمن - منچستریونایتد (ساعت ۲۲:۳۰)

در دیگر مسابقه مهم امشب لیگ قهرمانان اروپا از گروه H مسابقات تیم فوتبال پاری سن ژرمن در پاریس میزبان منچستر یونایتد خواهد بود. این مسابقه جدال خط حمله خطرناک پاری سن ژرمن مقابل مدافعان پر اشتباه منچستریونایتد خواهد بود.

پاری سن ژرمن با چند غایب به مصاف منچستری ها می رود. برنات، کرر، وراتی و پاردس به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند. در سمت مقابل، گرینوود و مگوایر غایبان کلیدی منچستریونایتد هستند و حضور ادینسون کاوانی در این دیدار در هاله ای از ابهام است.

این ۲ تیم در لیگ قهرمان فصل ۱۹-۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند که منچستریونایتد با انبوهی از بازیکنان مصدوم موفق شد مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسد و حریف قدرتمند خود را حذف کند.

منچستریونایتد این فصل در لیگ برتر انگلیس شرایط جالبی را در خط دفاعی نداشته و تاکنون کلین شیتی را به ثبت نرسانده است. در طرف مقابل خط حمله سرحال پاری سن ژرمن در ۲ بازی اخیر، ۱۰ گل را وارد دروازه حریفان کرده است.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن: ناواس، مارکینیوش، کیمپمبه، فلورنزی، باکر، هررا، دراکسلر، ادریسا گی، نیمار، امباپه و دی ماریا

ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخیا، لیندلوف، توانزبه، فان بیساکا، تلس، مک تومینی، پوگبا، ماتیچ، برونو فرناندز، مارسیال و رشفورد

در دیگر مسابقه این گروه تیم های فوتبال لایپزیگ و باشاک شهیر از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند.

بارسلونا - فرنس واروش (ساعت ۲۲:۳۰)

تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی از گروه G مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرنس واروش خواهد رفت که این هفته باخت عجیبی را در لالیگا تجربه کرد. بارسلونا این هفته با نتیجه یک بر صفر مقابل ختافه شکست خورد.

ترشتگن، اومتیتی و آلبا به دلیل مصدومیت نمی توانند در این مسابقه به میدان بروند. در چند فصل اخیر در نبود آلبا بارسلونا مشکل داشته، زیرا جانشین مناسبی برای او در تیم وجود ندارد. کومان احتمالا در پست دفاع چپ به فیرپوی جوان اعتماد خواهد کرد.

فرنس واروش در لیگ مجارستان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا هم با ۹ امتیاز دریافت جدول لالیگا هفتم است. پس از جدایی سوارز به نظر می رسد خط حمله بارسلونا در این فصل با مشکل رو به رو شود، زیرا مسئولان این باشگاه جانشین مناسبی را به جای سوارز جذب نکردند.

این احتمال وجود دارد که لیونل مسی در این مسابقه از ابتدا به میدان نرود. بارسلونا فصل گذشته به شکل بسیار بدی از لیگ قهرمانان حذف شد. آن ها برابر بایرن مونیخ متحمل شکست ۸ بر ۲ شدند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم های فوتبال دیناموکیف و یوونتوس از ساعت ۲۰:۲۵ به مصاف یکدیگر می روند.

 

از گروه F هم ۲ مسابقه امشب برگزار می شود. تیم زنیت که سردار آزمون را در ترکیب خود را دارد از ساعت ۲۰:۲۵ میزبان کلوب بروژ بلژیک است. کاوه رضایی اگر در کلوب بروژ می ماند می توانستیم یک دربی ایرانی را در لیگ قهرمانان شاهد باشیم.

در دیگر بازی این گروه نیز لاتزیو در شهر رم ایتالیا میزبان دورتموند است. خبر خوب برای دورتموند این است که سانچو، رویس و هالند شرایط خوبی دارند و می توانند در این دیدار از ابتدا به میدان بروند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار