آماری عجیب از کاپیتان؛
لیونل مسی، کاپیتان باتجربه بارسلونا در چند ماه اخیر دچار افت محسوسی شده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 20 October 2020

به گزارش تابناک سمنان لیونل مسی در تابستان امسال فاصله ای تا جدایی از بارسلونا و انتقال به منچسترسیتی نداشت، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او در نوکمپ ماندنی شد. رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با فرنتس واروش مجارستان، اذعان داشت که لیونل مسی در بارسلونا می تواند بهتر از این هم عمل کند و آمار و ارقام نشان می دهد سرمربی هلندی بیراه هم نگفته است.

 

 

لیونل مسی در آخرین بازی بارسا در حضور تماشاگران در نیوکمپ در تاریخ هفت مارچ و در جریان پیروزی 1-0 تیمش برابر رئال سوسیداد موفق به گلزنی ش و میانگین 0.75 گل در هر بازی را تا آن مقطع به ثبت رساند.

اما در ادامه او دچار افت محسوسی شد.  از ژوئن تا آگوست، در شرایطی که بلوگرانا عنوان قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کردند و این تیم با شکست عجیب 2-8 مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان حذف شد، این میانگین به 0.53 در هر بازی تا پایان فصل قبل کاهش یافت.

 

در واقع لیونل مسی در 19 بازی اخیر خود در لباس بارسلونا تنها موفق به زدن هفت گل شده که چهار گل نیز از روی نقطه پنالتی بوده است. او در چهار بازی ابتدایی لالیگا 68 بار توپ را لو داده و آخرین مسابقه ای که مسی موفق به گلزنی در جریان بازی شد، به دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازمی گردد.

 

درصد دوندگی این ستاره آرژانتینی نیز دچار افت شده و به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا تاثیری منفی بر این بازیکن داشته است. ادامه این روند بی شک شانس بارسلونا برای کسب موفقیت در فصل جاری را به حداقل می رساند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار