محمد دستورانی؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش سمنان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی توجه به مسائل دینی و اعتقادی در روند آموزش دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 21 October 2020

فعال بودن ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان سمنان - خبرگزاری حوزهمدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان نمونه دولتی عفاف سمنان با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بیان کرد: طبق این سند و در شرایط امروز جامعه توجه به بعد دینی و اعتقادی دانش آموزان اولویت استان سمنان است.

وی با بیان اینکه پیوند بین اولیا و مربیان قدمتی یک قرنی دارد و لذا این قدمت دیرین نشان دهنده اهمیت این رکن اصلی است، گفت: کارکردهای انجمن با توجه به زیست بوم جدید تغییر کرده، امروز یکی از کارکردهای انجمن اولیا و مربیان در شرایط جدید آموزش مجازی است.

محمد دستورانی با بیان اینکه رشد متعالی معنوی و دینی دانش آموزان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید است، افزود: یکی از مهمترین گام‌ها برای تحقق این امر، همکاری با خانواده‌ها است.

دستورانی با اشاره به آسیب فضای مجازی و چگونگی حضور دانش آموزان در این فضا، بیان کرد: ارتباط محصلان با گوشی همراه و تبلت از دیگر دغدغه‌هایی است که با همراهی اولیا و مربیان و با تقویت باور توحیدی دانش آموزان می‌توانیم این دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

وی در خاتمه افزود: رعایت بهداشت فردی منجر به رعایت بهداشت اجتماعی خواهد شد و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی که از توصیه‌های دین مبین اسلام هست در شرایط کنونی یکی از ضروریات است و یکی از کارکردهای انجمن‌ها، آموزش عملی رعایت بهداشت فردی به فرزندان در محیط خانه و مدرسه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار