مدیر تعاون روستایی استان سمنان:
مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: برای رفع نیاز کشاورزان استان به خصوص در حوزه‌هایی که کانون تولید محصولات هستند، تا پایان سال جاری ۱۵ هزار تن کود شیمیایی بین آن‌ها توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 26 October 2020

۱۵ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان استان سمنان توزیع می‌شود

به گزارش تابناک سمنان احسان عباس پور  با بیان اینکه در راستای رفع نیاز کشاورزان استان سمنان ۱۵ هزار تن کود شیمیایی بین آنها تا پایان سال ۹۹ توزیع می‌شود، بیان کرد: این کودها طی مراحل مختلف و به صورت سهمیه نسبت به تولید و اراضی توزیع و کشاورزان از نحوه آن مطلع می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری شش هزار تن از این کودها توزیع شده است، افزود: بقیه کودها نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هشت شهرستان استان سمنان توزیع می‌شود.

نیاز کشاورزان تأمین شده است

مدیر تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه میزان کود توزیعی شیمیایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش برخوردار است، بیان کرد: سال قبل نزدیک به ۱۲ هزار تن کود شیمایی بین کشاورزان استان توزیع شده بود.

عباس پور با بیان اینکه مراکز تعاون روستایی در سراسر استان سمنان مسئول توزیع کود شیمایی هستند، بیان کرد: از شش هزار تن کودی که در شش ماهه اول سال جاری توزیع شده، سه هزار و ۲۰۰ تن کود آلی و چهار هزار ۷۰۰ لیتر سموم شیمیایی بوده است همچنین ۳۵ تن کودهای ریز مغذی ارزشمند بین کشاورزان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفی تولیدات کشاورزی با استفاده درست و صحیح از سموم و کودهای شیمایی در زمره اهداف این طرح است، ابراز داشت: کود شیمیایی به میزان لازم برای کشاورزان استان تأمین شده و نگرانی بابت آن در سطح استان سمنان وجود ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار