سردار محمد رضا کائینی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار محمد رضا کائینی  حوزه سایبری را یکی از مهمترین مقوله‌ها در حوزه پدافند غیرعامل دانست و گفت: باید نقش استان‌های کشور در این حوزه که بسیار مهم است، تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 26 October 2020

خلاصه برنامه های شاخص اداره کل پدافند غیرعامل استان مازندران

صبح دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه حوزه سایبری یکی از مهمترین مقولات در حوزه پدافند غیرعامل است، بیان کرد: در این حوزه تنها به مرکز کشور بسنده شده است.

معاون پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در این حوزه متأسفانه تا کنون فقط به آموزش‌های جزئی توجه شده است، بیان کرد: استان‌ها نقش بسزایی می‌توانند در حوزه سایبری داشته باشند که در این حوزه ما سعی کرده‌ایم تا پشتیبان‌های بسیاری از وزارتخانه‌ها را در مراکز استان‌های دیگر قرار دهیم اما باید کارهای بهتری در این زمینه صورت گیرد.

معاون طرح و برنامه پدافند غیرعامل کشور افزود: این در حالی است که استان‌های ما بسیار در زمینه پدافند غیرعامل سایبری توانمند و مهم محسوب می‌شوند و باید نقش آن‌ها را در این حوزه مهم پدافندی تبیین کنیم.

کائینی با بیان اینکه استان‌های کشور باید نقش گسترده سایبری را به خودی خود ایفا کنند، گفت: باید مسائل اساسی را در سطح کشور حل و فصل کرد که در این زمینه آموزش بسیار اهمیت دارد و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های خوبی نیز از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت گرفته که تعریف رشته‌های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا در دانشگاه‌ها یکی از این موضوعات با هدف ارتقای آموزش‌ها است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار