برخورد جدی با متخلفان کرونایی؛
به گزارش تابناک سمنان: قاسم شریفی رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به اینکه ۷۰ تا ۹۰ درصد دستگاه‌های اجرایی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت:با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 26 October 2020

قاسم شریفی

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ظهر دوشنبه در نشست کمیته بازرسی و نظارت ستاد کرونا استان سمنان در سالن اجتماعات کوثر استانداری ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی اهتمام ویژه‌ای بورزند و در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌ها متخلفان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد، اظهار داشت: کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عامل اصلی شیوع موج سوم کرونا و افزایش شمار مبتلایان در سمنان است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از بستر دولت الکترونیک برای انجام دورکاری در دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

قاسم شریفی با اشاره به اینکه ۷۰ تا ۹۰ درصد دستگاه‌های اجرایی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا تمام دستگاه باید اهتمام ویژه به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند.

شریفی بابیان اینکه شهرداری‌ها باید بر اجتماع مردم در آرامستان‌ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا نظارت جدی داشته باشند، یادآور شد: مراسم عزاداری و آئین‌ها باید با کمترین تجمع و حضور حداقلی برگزار شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار