معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: محدودیت های کرونا و کاهش ساعت کار ادارات و بانک های این استان در شهرستان های سیاه و بحرانی در پی تشدید وضعیت بیماری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 13 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار داشت: ادارات و بانک ها در شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول و دره شهر با وضعیت سیاه و بحرانی حداکثر با ظرفیت ۵۰ درصد کارکنان فعالیت می کنند و ساعت کاری به استثنای دستگاه های خدمات رسان تا ساعت ۱۲ ظهر تعیین می شود.

وی یادآور شد: همچنین در این شهرستان ها، گروه های شغلی سه و چهار تعطیل و گروه شغلی ۲ صرفا تا ساعت ۱۸ آن هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجوز فعالیت دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: بانک ها در این مناطق در روزهای پنجشنبه تعطیل و در مابقی شهرستان های استان با وضعیت قرمز و نارنجی نیز گروه های شغلی سه و چهار تعطیل هستند.

نوذری تاکید کرد: همچنین در هفته پیش رو برای تمام مناطق، استان ادارات موظف هستند در جهت دورکاری گروه های آسیب پذیر اعم از مادران باردار، مادران دارای فرزند خردسال، افراد مسن و سالخورده، افراد دارای بیماری زمینه ای، افراد دارای علائم بیماری سرما خوردگی و کرونا برای عدم حضور در محل کار همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول و دره شهر در وضعیت سیاه و بحرانی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت قرمز و نارنجی هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار