استاندار سمنان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر  شۀآاستاندار سمنان با بیان اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سفر‌های ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت، گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه مدون برای صرف اعتبارات داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 17 November 2020

مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد

استاندار سمنان ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از محل ملی و سفرهای ریاست جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت، ابراز کرد: اعتبارات خوبی در ماه‌های گذشته از محل‌های مختلف برای توسعه استان تخصیص یافت که باید از این اعتبارها برای رفع مشکلات زیرساختی و تکمیل طرح‌های مصوب، نهایت بهره را برد.

وی با تاکید بر ضرورت اختصاص اعتبار به بخش‌های بهداشت و درمان، محیط زیست و دانشگاه‌ها از محل اعتبارهای متوازن سال ۱۴۰۰ گفت: تاکنون فروش ۶۰ مورد از اموال دستگاه‌های اجرایی در جلسه استانی فروش اموال مصوب شد که از این تعداد ۴۶ مورد در وزارت اقتصاد و دارایی مورد بحث و تصویب قرار گرفت همچنین باید گفت تا کنون ۹ مورد از اموال مازاد شناسایی شده استان سمنان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

علی رضا آشناگر افزود: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی تلاش کنند و در کنار اعتبارهای استانی به جذب اعتبار از محل‌های دیگر توجه شود.

آشناگر با بیان اینکه مشکلات شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان سمنان پیچیده شده و تأخیر زیادی تاکنون از سوی این شرکت در ارائه صورت حساب مالی است، تاکید داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در عضویت افراد دارای سهام عدالت در استان در سامانه سجام اقدام کنند.

وی افزود: با دریافت کد سجام از سوی دارندگان سهام عدالت در استان سمنان و با حد نصاب رسیدن بالای ۵۰ درصد تعداد افراد دارای کد در برگزاری مجمع الکترونیکی و غیرحضوری شرکت سرمایه گذاری استانی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تسریع می‌شود همچنین دادستانی در صورت ادامه تأخیر در ارائه صورت حساب مالی از سوی هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان سمنان، ورود خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار