در آئینی؛
در آئینی محمد یزدانی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 18 November 2020

«یزدانی» به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان منصوب شد

 

به گزارش تابناک سمنان در آئینی محمد یزدانی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.

گفتنی است: مدیرکل جدید بنیاد شهید استان سمنان پیش‌ازاین به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد سمنان خدمت می‌کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران طیف وسیع و گسترده‌ای از وظایف مختلف اعم از آموزش، درمان، اشتغال، سرمایه‌گذاری اقتصادی و سایر موارد را به جامعه هدف مقدس خود که همان خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند ارائه می‌کند و به‌مثابه یک دولت کوچک است.

حبیب‌الله خجسته پور بابیان اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به‌صورت مستمر و بیش‌ازپیش در دستور کار قرار گیرد، افزود: فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان، الگو و سرمشق جامعه ما هستند و به همین واسطه نیاز است تا در برابر بروز خطا و آسیب‌های اجتماعی، محافظت و صیانت شوند.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، بیان کرد: در کنار حل مسائل مادی فرزندان این جامعه مقدس، مسائل و مباحث معنوی نیز باید به‌صورت ویژه در دستور کار و موردتوجه باشد.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه پرداخت مطالبات دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: در مسیر پیشبرد اهداف این مجموعه و ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته‌تر به جامعه هدف، از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بهره‌برداری شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار