کشف میلیاردی سرقت طلاجات؛
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان منزل و کشف میلیاردی سرقت طلاجات در گرمسار خبر داد و گفت: در این راستا چهار نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 19 November 2020

۳۱ قاچاقچی لوازم سلامت‌محور طی نوروز در استان سمنان دستگیر شدند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با رسانه‌ها و خبرنگاران به صورت ویدئو کنفرانس در محل فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل در گرمسار موضوع در دستور کار رسیدگی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس آگاهی پس از تشکیل تیم ویژه و بررسی موضوع دریافتند سارق یا سارقان افراد غیر بومی هستند.

وی ضمن بیان اینکه با هوشیاری پلیس آگاهی باند سارقان منزل در گرمسار متلاشی شد، ابراز داشت: در این راستا چهار نفر دستگیر و این افراد به سرقت طلاجات و وجه نقد از منازل اعتراف کردند.

سردار عبدالله حسنی افزود: نیروی انتظامی گرمسار در گشت زنی‌های مکرر و هدفمند خود به یک دستگاه خودرو پژو پارس با پلاک غرب کشور مشکوک شد که همین موضوع ظن مأموران را به خود جلب کرد تا موضوع از نزدیک بررسی شود که پس از سیر مراحل دستگیری و تحقیقات مشخص شد این افراد همان سارقان منازل هستند.

حسنی ضمن بیان اینکه هفت فقره سرقت در پرونده این افراد به ثبت رسید، در ادامه تصریح کرد: ارزش موارد مسروقه در گرمسار بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در صورت رؤیت خودرویی با پلاک‌های غیر بومی که در سطح شهرستان تردد کرده و مشکوک است موارد لازم را به مرکز پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار