کد خبر: ۹۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 20 November 2020

به گزارش تابناک سمنان با اینکه ویژگی‌های واتساپ در بسیاری از زمینه‌ها عقب‌تر از تلگرام می‌باشد، اما این برنامه پیام‌رسان قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به کاربران عرضه کند. اگر از کاربران نسخه بتا باشید با ویژگی‌هایی مانند پیام‌های ناپدید شونده و تنظیمات پیشرفته تصویر پس‌زمینه که به شما این امکان را می‌دهد تا آن را کم رنگ کرده و در هر چت از تصویر مخصوصی استفاده کنید آشنا شده‌اید. خبر خوب این است که به‌زودی قابلیت‌های جالب دیگری نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت. طبق گزارش‌های رسیده واتساپ در حال کار بر روی ویژگی‌ جدیدی است که به کمک آن کاربر می‌تواند صدای ویدیو را قبل از ارسال برای شخص دیگر یا قرار دادن آن در بخش وضعیت ببندد. طبق تصاویر منتشر شده یک عکس بلندگو دقیقا در کنار تایمر و جزئیات حجمی ویدیو قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز برای کاربران نسخه بتا عرضه نشده است.

ویژگی دیگری که در دست توسعه می‌باشد قابلیت بعدا بخوانید (Read Later) است. گفته می‌شود این ویژگی قابلیت آرشیو کردن را به سطح دیگری می‌برد و به نوعی جایگزین آن می‌شود. زمانی که شما گفتگویی را در این بخش قرار می‌دهید دیگر اعلان جدیدی در رابطه با آن دریافت نخواهید کرد. همچنین کاربران می‌توانند به صورت همزمان چندین گفتگوی قرار گرفته در این بخش را انتخاب و از این قسمت پاک کنند.

در قسمت منو نیز می‌توانید به تنظیمات مربوط به ذخیره شدن تصاویر در گالری، پشتیبان گرفتن از چت‌ها در دسته‌بندی مربوطه و خارج شدن خودکار چت از قسمت آرشیو در صورت دریافت پیام جدید دسترسی داشته باشید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار