مسی راه نمی‌رود،مسی بو می‌کشد
ویدئویی از صحبت های پپ گواردیولا منتشر شده که سرمربی منچسترسیتی توضیح می دهد که چرا لیونل مسی در بسیاری از مسابقات درون زمین راه می رود.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 20 November 2020

به گزارش تابناک سمنان تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه بلوهوریزنته که به تماشای بازی ایران و آرژانتین آمده بودند در اکثر دقایق مسابقه از خود سوال می‌کردند که چرا لیونل مسی در زمین قدم می زند. این به واسطه اولین مواجهه آن ها با این ستاره بین‌المللی و تماشای او از این زاویه یک تماشاچی حاضر در ورزشگاه بود اما مسی که در لحظات پایانی آن مسابقه با یک گل تماشایی سه امتیاز آن بازی را به حساب آرژانتین واریز کرد و البته پاسخ چند هزار هوادار ایرانی حاضر در ورزشگاه را داد، همواره با این پرسش مواجه بوده است؛ موضوعی که حالا sportbible نیز با کمک گرفتن از یک مصاحبه پپ گواردیولا به آن پرداخته است.

 

 

 

 

شاید همه علاقمندان فارسی زبان فوتبال در جهان لحظه به لحظه گل مسی به ایران در جام جهانی 2014 را به خاطر داشته باشند؛ زمانی که او از یک یک لحظه غفلت خط دفاع سخت گیر ایران استفاده کرد و از مقابل رضا قوچان نژاد با یک ضربه قوس دار توپ را به تور دروازه حقیقی دوخت. علیرضا حقیقی درباره این ضربه گفته بود: "توپ جایی رفت که مرغ در آنجا تخم نمی گذاشت."

 

در زمان سرمربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا همکاری فوق العاده ای بین این مرد کاتالان و فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا یعنی لیونل مسی شکل گرفت؛ تا جایی که این زوج در کنار هم موفق به کسب سه عنوان قهرمانی لالیگا و البته دو لیگ قهرمانان اروپا شدند.

 

 

 

 

‌ شاید پپ گواردیولا بیش از هر شخص دیگری از لیونل مسی شناخت داشته باشد و به همین خاطر او هر گونه ایده تنبل بودن این بازیکن که اخیراً مطرح شده را رد کرده است.

 

سرمربی حال حاضر منچسترسیتی در واکنش به انتقادات از لیونل مسی به خاطر راه رفتن در زمین مسابقه گفت: " او هرگز از جریان بازی خارج نیست. راست، چپ ،چپ ،راست. او بو می کشد که کدام یک از مدافعان حریف ضعیف‌تر هستند. او بعد از پنج یا ده دقیقه نقشه خود را در سر دارد. او می‌داند که به عنوان مثال اگر من در قسمتی از زمین حاضر شوم موقعیت بهتری برای حمله کردن خواهم داشت. "

 

این اما اولین تمجید گواردیولا از لیونل مسی نبوده و احتمالاً آخرین آنها نیز نخواهد بود. پپ پیش از این در سال 2017 نیز درباره مسی گفته بود: " اوه، این نبوغ است! این کاملا باورنکردنی است. ما با این پسر هم عصر هستیم بنابراین از آن لذت ببرید. فقط یک لیونل مسی وجود دارد. او خیلی خوب است. "

 

 

 

 

این اظهار نظر گواردیولا در حالی مطرح شده که بر اساس آمار و ارقام راه رفتن لیونل مسی چندان هم برای بارسلونا بد نیست زیرا آمار نشان داده که این موضوع به پیروزی‌های بلوگرانا و البته گلزنی های مسی طی سالیان اخیر کمک کرده است.

 

لازم به ذکر است پپ گواردیولا امروز قرارداد خود را با منچسترسیتی تا سال 2023 تمدید کرد. این در حالی است که مسی چند ماه پایانی قرارداد خود با بارسلونا را پشت سر می‌گذارد و اصلا بعید نیست که این دو نفر فصل آینده همکاری جدیدی این بار در منچسترسیتی با یکدیگر داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار