رئیس اداره بهزیستی شاهرود:
شاهرود- رئیس اداره بهزیستی شاهرود از تعطیلی برخی مهد‌های کودک شهرستان در پی شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: از مالکان مهدکودک‌ها درخواست می‌شود در اجاره‌بها همراهی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 22 November 2020
 
۱۴ مهدکودک در شاهرود تعطیل شدند/ لزوم همراهی مالکان در اجاره‌بها

به گزارش تابناک سمنان مسعود جهانسیر ضمن بیان اینکه ۱۸ مهدکودک شهری، ۱۱ روستا مهد و آدینه مهد در شهرستان شاهرود مجوز فعالیت دارند، ابراز داشت: کرونا باعث به تعطیلی کشاندن این مهدکودک‌ها و ایجاد مشکلات در پرداخت اجاره‌بها به مالکان آن‌ها شده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۴ مهدکودک به دلیل کرونا به‌صورت موقت تعطیل شدند، افزود: با توجه به اینکه ساختمان اکثر این مهدها به‌صورت استیجاری هستند لذا این تعطیلی‌ها باعث دشواری پرداخت اجاره‌بهای آن‌ها شد که از مالکان درخواست می‌شود در این شرایط بحرانی و حساس با مهدهای کودک همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هدف‌گذاری بهزیستی در خصوص مهدهای کودک حفظ سلامت کودکان و کارکنان برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است، ابراز داشت: بر این اساس مهدهای کودک تحت نظارت این سازمان با یک‌سوم ظرفیت کارکنان فعالیت خواهند داشت.

جهانسیر با تأکید بر اینکه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مهدهای کودک توسط مربیان و کارشناسان بهزیستی به‌دقت پایش و رصد می‌شود، در ادامه تصریح کرد: ترس خانواده‌ها از ویروس کرونا کاملاً قابل‌درک است اما آن‌ها باید اجازه دهند تا فرزندانش از محتویات خود مراقبتی، مسائل آموزشی، تربیتی و رشدی بهره‌مند شود و با مربیان ارتباط خود را به‌صورت مجازی و غیره ادامه دهند.

وی افزود: در مهدهای کودک اقداماتی چون توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و چینش و آموزش‌های کودکان علی‌الخصوص مسائل بهداشتی به کودکان با رعایت فاصله‌های گذاری فیزیکی انجام می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار