معاون استاندار سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه مبادی ورودی در ۱۵ نقطه استان کنترل می‌شود، گفت: تاکنون ۴۴ مورد اعمال قانون انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 23 November 2020

کنترل مبادی ورودی استان سمنان در ۱۵ نقطه/ ۴۴ مورد اعمال قانون

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه هم‌زمان با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی مبادی ورودی استان سمنان در ۱۵ نقطه تحت کنترل قرار دارد، اظهار داشت: دو هزار و ۶۹۷ مورد کنترل در این مدت انجام‌شده که منجر به اعمال قانون ۴۴ خودرو شد.

وی با تأکید بر اینکه حضور کارکنان در شهرهای قرمز یک‌سوم و در شهرهای نارنجی ۵۰ درصد در نظر گرفته‌شده است، افزود: دورکاری به معنای تعطیلی نیست و کارکنان باید در محل سکونت با استفاده از تلفن و شبکه‌های اطلاع‌رسانی به ارائه خدمت بپردازند.

حبیب‌الله خجسته پور با اشاره به ۷۰۶ خودرو غیربومی در ایستگاه‌های کنترلی برگشت داده شدند، تصریح کرد: ابلاغیه محدودیت‌ها برای چهار گروه عمده بود و گزارش تخلفی برای مدارس، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌های استان سمنان اعلام‌نشده است.

خجسته پور بابیان اینکه اصناف و بازاریان در سراسر استان سمنان مشارکت مطلوبی در رعایت دستورالعمل جدید داشتند، یادآور شد: با تداوم اجرای این محدودیت‌ها در دو هفته آینده شاهد تغییر رنگ وضعیت شهرهای استان خواهیم بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تردد پلاک‌های بومی و غیربومی در جاده‌ها برقرار است، خاطرنشان کرد: پلیس راهور برای صاحبان پلاک‌های غیربومی پیامک اخطار ارسال می‌کنند اما این به‌منزله جریمه نیست.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه پلاک‌های غیربومی که در داخل شهر هستند می‌توانند در سطح شهر تردد کنند ولی به‌محض خروج به‌هیچ‌عنوان مجوز ورود نخواهند داشت و باید اعمال قانون شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار