رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 294 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس كوويد 19 در شهرستان هاي گچساران، بويراحمد و چرام جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 23 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 425 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 164 بيمار كرونايي قطعي بوده و ٢٨ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 14877 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وي اذعان داشت: از 458 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج، حدود 50 درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های  بویراحمد ( ٦٠ درصد)، گچساران( ١٨ درصد )، باشت( ٩درصد)، دنا( ٧ درصد) و بقيه موارد در شهرستان هاي چرام و بهمئی بودند.
وی خاطر نشان کرد: خطر در کمین یکایک هم استانی هاست و اگر پروتکل های بهداشتی از جمله پرهیز از برگزاری دورهمی ها، فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک رعایت نگردد، کسی از کمند این بیماری در امان نخواهد ماند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: کنترل این بیماری نیازمند همدلی و همراهی کامل  مردم و مسئولین است. 
وی خاطر نشان کرد: بيمارانيكه در قرنطينه مي باشند بايد روزانه توسط مراقبين بهداشت و بهورزان مورد ارزيابي قرار گيرند و اگر بيماري آنها تشديد شود بايد به بيمارستانهاي معين كرونايي در استان مراجعه نمايند تا خدمات درماني مورد نياز را دريافت نمايند و چنانچه نياز به بستري داشتند در زمان مناسب بستري و درمان آنها شروع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار