حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: مدیران باید بفکر ایجاد اشتغال برای جوانان باشند نه اینکه فکر کارهای خود باشند باید فرهنگ بسیجی که در زمان جنگ وجود داشت به مدیران بازگردد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 24 November 2020

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کمتر از یک ماه دیگر سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از مصداق های ما در انتقام شهادت سردار سلیمانی این است که منطقه برای آمریکا ناامن شده است و به عنوان یک تروریست در منطقه دیده می شوند.

وی افزود: الان حدود چند هفته است از انتخابات آمریکا می گذرد ولی فتنه 88که میخواستند در ایران عمق پیدا کند در کشور خودشان دارد اتفاق می افتد و رئیس جمهور فعلی آمریکا نمی خواهد کوتاه بیاید هر چند که انها خیلی رعایت می کنند .

امام جمعه هرسین تصریح کرد: امروز آمریکایی که خود مدعی علم پزشکی است خودش در بحث کرونا در گل مانده است و بیشترین مبتلایان و فوتی ها را در دنیا دارد.

حجت الاسلام اجرایی افزود: ما نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله بگیریم که ایمان، عمل صالح، خودسازی، ایثار، محب و اعتقاد به حکومت اسلامی از شاخصه های آنها بود امروز مدیران ما باید در مسیر انقلابی گری حرکت کنند

وی تصریح کرد:طرح شهید سلیمانی خوشحال کننده و گره گشاست ما مشکلات زیادی داریم که اگر این طرح بتواند خوب اجرا شود زیرا می تواند تسکینی باشد بر درد های جامعه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار