فرمانده سپاه ناحیه دامغان:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: با توجه به شناسایی دانش آموزان نیازمند و محروم و یا اقدام خیر خواهانه و همراهی خیران نیک‌اندیش، برای ۴۵۷ دانش آموز در شهرستان تبلت تهیه شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 24 November 2020

۴۵۰ دانش آموز محروم دامغانی صاحب تبلت شدند

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محمد حسین تقی پور با بیان اینکه با کمک خیران ۴۵۷ تبلت برای دانش آموزان محروم دامغان تهیه شد، اظهار داشت: در مرحله اول ۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند و محروم دامغانی صاحب تبلت شدند و در مرحله دوم همزمان با هفته بسیج ۵۷ دانش‌آموز تبلت دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تهیه ۵۰ تبلت دیگر در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا ۱۰ ایستگاه ثابت سلامت در ۱۰ نقطه از شهرستان دامغان با هدف دفاع زیستی از سوی بسیج سپاه ناحیه راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از تشکیل قرارگاه محله محور در این شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا ۵۰ محله اسلامی مسجد محور ایجاد و با استفاده از کل ظرفیت محلات شهرستان در اجرای کارهای فرهنگی و اجتماعی اقدام می‌شود.

تقی پور افزود: با ایجاد قرارگاه مواسات در دامغان با ریاست امام جمعه تاکنون ۲۴ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۹ میلیارد تومان و با کمک‌های مردمی و خیران در بین خانواده‌های نیازمند و محروم و مبتلایان به بیماری کرونا توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۳۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و خیران در دامغان جمع آوری شده است، گفت: ۴۲ سری جهیزیه نیز بین خانواده‌های نیازمند و محروم در شهرستان توزیع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار