کد خبر: ۹۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 24 November 2020

به گزارش تابناک سمنان نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 به تازگی منتشر شده است و استودیوی ندرلم (NetherRealm) به عنوان اصلی خصوصیات جدیدی را در قالب این نسخه اضافه نموده است. از جمله  آخرین به‌روزرسانی Mortal Kombat 11 که شامل مجموعه‌ای از فینیشر و بروتالیتی‌های جدید است که یکی از آن‌ها برای شخصیت شائو کان (Shao Kahn) است که ظاهراً مستقیماً از Mortal Kombat 4 الهام گرفته شده است.

در حالی که اکثر بازیبازان سعی در تسلط بر خصوصیات و موارد اضافه شده جدید مانند شخصیت میلینا (Mileena) دارند، برخی دیگر در حال جستجو برای موارد تکمیلی جدید شخصیت‌هایی هستند که از زمان انتشار نسخه‌ی اصلی در این بازی بوده‌اند. امپراطور Outworld یعنی شائو کان یکی از شخصیت‌هایی است که از طریق جدیدترین به‌روزرسانی بازی اضافه شده است و بروتالیتی اون اشاره به یکی از فیتالیت‌هایش در دوران کلاسیک این سری دارد. اگرچه به اندازه تکنیک‌های بازی‌های اخیر پر زرق و برق و پیچیده نیست، اما این حرکت باید نوستالژی طرفداران بازی‌های قدیمی Mortal Kombat را زنده کند. ممکن است بسیاری از بازیبازان Mortal Kombat شخصیت General Reiko را به خاطر نداشته باشند، زیرا این شخصیت از زمان Mortal Kombat: Annihilation تاکنون قابل بازی نبود. ریکو که به دلیل جنجال‌های پایان Mortal Kombat 4 شناخته می‌شود، ا در طی یک اتفاق کمدی در ابتدای بازی Mortal Kombat X درگذشت. این موضوع فقط در Mortal Kombat 11 از طریق یک سری دیالوگ پیش از آغاز جنگ تنها به آن اشاره‌ای شد. از همان موقع حدس و گمان‌هایی در مورد اینکه این شخصیت را دوباره خواهیم دید وجود داشت.

اگرچه بازگشت ریکو  تقریباً به همان اندازه جذاب نیست که بازگشت شخصیت قابل بازی برای رپتایل (Reptile) مورد درخواست قرار می‌گرفت، اما استفاده از MK4 Fatality او یک ایده‌ی جالب از سمت استودیوی ندرلم به شمار می‌آید. در پایان بازی Mortal Kombat 4، مخصوصا در نسخه‌های کنسولی، ریکو در حالی دیده می‌شد که از طریق یک پورتال سعی می‌کند تا ماسک نمادین شائو کان را روی صورت خود قرار دهد. این منجر به این موضوع در طی سال‌ها شده بود که هوادارن نظریه پردازی‌هایی در مورد شائو کان و جانشینی وی توسط ریکو را مطرح کنند که سرانجام توسط اد بون (Ed Boon) و دیگر توسعه دهندگان در استودیوی ندرلم رد شد.

پرداختن به داستان شائو کان و ریکو احتمالا گزینه‌ای نیست که هوادارن جدید و مدرن این سری بازی‌ها آن را به عنوان اولویت خودشان قرار دهند، اما بازیبازان قدیمی احتمالاً با افزودن این گزینه‌ها هیجان زده خواهند شد. در کنار اضافه شدن سایر بروتالیتی‌ها به Mortal Kombat 11، از موارد دیگیری که بازیبازان با آن در ارتباط خواهند بود اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی از کل سری و داستان‌های قدیمی خواهد بود. نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Mortal Kombat 11 هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴و ۵، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و اس در دسترس قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار