معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام :
عزت اله عبدخانی گفت:از ابتدای مهرماه تاکنون ۲ هزار و ۳۸ واحد صنفی متخلف که توصیه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا استان را نادیده گرفتند، پلمب شده اند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 25 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت اله عبدخانی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: این برخوردهای قانونی در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا (مرحله دوم) توسط گشت‌های ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اصناف و دیگر نهادهای ذی ربط انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها توسط ۳۰۰ گشت مشترک از ابتدای مهرماه تاکنون انجام شده است، افزود: از این تعداد بازرسی های انجام شده ۲ هزار و ۳۸ واحد به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و تخلف پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری شد.

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت ایلام تاکید کرد: واحدهای صنفی این استان نباید تا اعلام رسمی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا اقدام به باز کردن واحدهای خود کنند.

عبدخانی اضافه کرد: متخلفان برابر دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در صورت استنکاف پلمب و به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.
 
وی ‌یادآور شد: گشت‌های مشترک با حضور دستگاه های متولی در ۲ نوبت صبح و ظهر با حضور بازرسان سازمان صمت استان ایلام تا پایان مدت زمان اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد تا از فعالیت صنوف و فروشگاه‌های غیر ضروری جلوگیری شود./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار