حادثه؛
رئیس آتش‌نشانی ایوانکی بابیان اینکه یک مرد متکدی براثر حادثه ریزش آوار جان خود را از دست داد، گفت: این حادثه براثر ساخت آلونک غیر مهندسی در حاشیه شهر رخ‌داده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 25 November 2020
 
مرد متکدی در ایوانکی زیر آوار آلونک خودساخته دفن شد

به گزارش تابناک سمنان حسن دلاوری از وقوع حادثه ریزش آوار در ایوانکی خبر داد و اظهار داشت: این حادثه به دلیل ساخت یک آلونک غیر مهندسی توسط فرد متکدی در حاشیه شهر رخ‌داده است که منجر به مرگ او شد.

وی بابیان اینکه این مرد متکدی در ضلع شمالی میدان ولی‌عصر ایوانکی اقدام به ساخت آلونک کرده بود، خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر نیروی آتش‌نشان و کارگر شهرداری ایوانکی عملیات آواربرداری را با مشارکت نیروهای امدادی هلال‌احمر و اهالی منطقه انجام دادند.

رئیس آتش‌نشانی ایوانکی با تأکید بر اینکه پیکر این مرد متکدی از زیر آوار خارج‌شده است، ابراز کرد: عملیات آواربرداری بعد از چند ساعت به پایان رسید و این حادثه متأسفانه یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سال‌ها است خبرگزاری مهر استان سمنان در خصوص پدیده حاشیه‌نشینی، سکونت‌گاه‌های غیراستاندارد برای متکدیان و افراد نیازمند تذکراتی را به مسئولان می‌دهد سه سال پیش دقیقاً در همین روزها بود که گزارش خبرنگار مهر با موضوع حاشیه‌نشینی در گرمسار با واکنش‌های عجیب‌وغریب مسئولان روبرو شد که در آن زمان اعتقاد داشتند این استان اصلاً حاشیه‌نشین ندارد!

متأسفانه هنوز هم هستند کودکان و مردان وزنانی که در همین شب‌های سرد پاییزی نیز سرپناهی برای خود ندارند و این موضوع فقط مختص به یک شهرستان نیست و در همه استان علی‌رغم مقاومت مسئولان برای تکذیب آن، وجود دارد.

گزارش خبرنگار مهر که سه سال پیش دقیقه چنین موضوعی را پیش‌بینی و گوشزد کرده بود در پیوست خبر برای اطلاعات بیشتر شما همراهان قرار داده می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار