در هفته بسیج اجرا شد؛
به گزارش تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در سراسر استان، گفت: ۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی اجرا شده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 25 November 2020
بیش از ۴۲۰۰ فعالیت در قالب ۵۱۳ برنامه در هفته بسیج در استان سمنان اجرا شد
 
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه نیز اقدامات بسیار ویژه توسط بسیج و سپاه صورت گرفت و در حال حاضر در تمامی شهرستان‌ها اقلام جمع آوری در حال توزیع است، افزود: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب سه مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات در استان توزیع شد.
سردار حمید دامغانی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران بسیجی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و اعضای پایگاه مقاومت بسیج ادارات سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سال جاری به واسطه محدودیت‌های کرونایی، بالغ بر ۵۱۳ برنامه در قالب ۴ هزار فعالیت به صورت مجازی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت، ابراز کرد: در این هفته ۳۳ پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح شده است.
سردار حمید دامغانی با بیان اینکه در بحث آزادسازی زندانیان، لوازم‌التحریر و خرید تبلت برای دریافت آموزش‌های مجازی ویژه دانش آموزان بی بضاعت نیز توسط سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی صورت گرفت، تاکید کرد: هم اکنون نیز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مقابله با کرونا به صورت محله محور مبتنی بر پیشگیری، سلامت و کمک مومنانه و با تعامل با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان در حال اجرا است.
دامغانی افزود: بیشترین هماهنگی، هم‌افزایی و همدلی در حوزه‌های مختلف در استان به وجود آمده و در حوزه سلامت نیز این مهم در حال رقم خوردن است که باعث امیدواری مردم خواهد بود لذا باید گفت نگاه ما در مجموعه سپاه و بسیج، هم افزایی با مجموعه استان و انتقال پیام وحدت و امید به مردم است.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار