معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: طی یک هفته اخیر ۱۴ باشگاه ورزشی زنجان به علت فعالیت در دوران تعطیلی اماکن ورزشی، پلمب شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 25 November 2020

محمدعلی حمزه پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک باب از باشگاه های ورزشی پلمب شده مربوط به ورزش‌های توپی و ۱۳ مورد مابقی نیز شامل بدنسازی و پرورش اندام است.

وی با بیان اینکه کلیه اماکن ورزشی این استان تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی حق فعالیت ندارند، اظهار داشت: طی چند روز اخیر بیش از ۲۰۰ مکان ورزشی زنجان از سوی بازرسان این اداره کل به صورت سرزده مورد بازدید قرار گرفتند.   

حمزه پور با بیان اینکه باشگاهداران برای گذر از این شرایط خاص و تهدید کننده، با این اداره کل تعامل و همکاری بسیار خوب و مناسبی دارند، تصریح کرد: طی ۲ ماه اخیر  قریب یک هزار مورد بازرسی از باشگاه های زنجان صورت گرفت و به آن دسته از باشگاه‌دارانی که در رعایت پروتکل های بهداشتی، ضعف داشتند تذکر و اخطار پلمب نیز داده شد.

وی افزود: اعمال محدودیت ها و تعطیلی اماکن ورزشی فقط به خاطر حفظ سلامتی باشگاهداران، مربیان، ورزشکاران و خانواده های آنان است و هرچند باشگاه‌داران از بابت تعطیلی متضرر شده اند اما برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و ابتلا نشدن فعالان در عرصه ورزش به این بیماری منحوس و مهلک باید به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا عمل کرد.   

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسوؤلان این اداره کل به مشکلات باشگاه های ورزشی در این روزهای سخت کرونایی، کاملا واقفند و هرچند می دانیم باشگاه‌داران به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند اما برای مقابله و شکست ویروس کرونا، چاره ای جز رعایت دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.  

به گزارش ایرنا، در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار