کد خبر: ۹۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 27 November 2020

به گزارش تابناک سمنان پس از اینکه شاهد انتشار شایعه‌هایی در مورد سری نوت ۹ ردمی بودیم، سرانجام این شرکت چینی از ۳ گوشی این سری به شکل رسمی رونمایی کرد.

در مراسمی که در کشور چین برگزار شد، گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو، ردمی نوت ۹ ۵G و ردمی نوت ۹ ۴G معرفی شدند. همانطور که از نام نسخه پرو نیز مشخص است این گوشی پرچمدار سری نوت ۹ ردمی به حساب می‌آید و در آن از سنسور HM2 سامسونگ و Gorilla Glass 5 3D استفاده شده است. ردمی در نسخه پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با وضوح ۲۴۰۰x1080 پیکسل و کیفیت +FHD کمک گرفته است. این نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز می‌باشد. در طراحی این نمایشگر از حفره پانچ با قطر ۳٫۸ میلیمتر استفاده شده و با استفاده از ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند eye protection mode 3.0 و step-less color temperature adjustment و sunscreen 3.0 توانسته گواهی TUV Rheinland را برای کاهش سطح نور آبی کسب کند.

از نظر عملکرد نیز ردمی نوت ۹ پرو اولین مدلی است که با پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ و با استفاده از فرآیند ۸ نانومتری LPU سامسونگ به بازار چین عرضه شده و عملکرد آن نسبت به مدل ۸ نانومتری LPP حدود ۷ درصد بهبود پیدا کرده است. معماری پردازنده Kryo 570 همانند اسنپدراگون ۸۶۵ می‌باشد. ۲ هسته A77 دارای فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته A55 آن دارای فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز می‌باشند. این اولین‌ بار است که پلتفرم سری ۷ کوالکام از معماری A77 استفاده می‌کند. علاوه بر این نوت ۹ پرو از سیستم خنک کننده مایع سه‌بعدی بهره می‌برد. نسل دوم لوله‌های گرمایی فوق باریک و لایه‌های چند لایه گرافیتی در محور X و Y گوشی باعث می‌شوند تا دمای پردازنده را تا ۵ درجه کاهش دهند.

از نظر عکاسی ردمی نوت ۹ پرو دارای دوربین چهارگانه است و از نسل سوم سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ در آن استفاده شده است. استفاده از فناوری منحصر به‌فرد باینینگ ۹ در ۱ باعث شده این سنسور عملکرد بسیار خوبی هنگام عکاسی در شب داشته باشد. وضوح بسیار بالای تصاویری که به کمک این سنسور ثبت می‌گردند باعث می‌شود تا بتوان تا چندین برابر آنها را بزرگ‌تر کرد و ترکیب‌بندی‌های مختلفی را با برش‌های متفاوت در عکس ایجاد کرد.

با کمک ویژگی سخت‌افزاری Remosaic تصاویر ۱۰۸ مگاپیکسلی به سرعت پردازش می‌شوند و سرعت این پردازش ۳٫۸ برابر از شیائومی CC9 پرو بیشتر است. همچنین در این گوشی از قابلیت Super night Scene 2.0 استفاده شده که عکاسی شب را بسیار جذاب می‌کند. علاوه بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین این گوشی دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی التراواید، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد.

ردمی نوت ۹ ۵G

برای این گوشی نیز از زبان طراحی نوت ۹ پرو استفاده شده است، اما از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌هایی با هم دارند. به‌طور مثال در این گوشی پردازنده Dimensity 800U مدیاتک با مودم ۵G به کار رفته است.

ردمی نوت ۹ ۴G

مشخصات این گوشی مشابه POCO M3 می‌باشد که اخیرا در بازار جهانی عرضه شده است. وزن دستگاه ۱۹۸ گرم و ضخامت آن نیز ۹٫۶ میلیمتر می‌باشد. ردمی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ در این گوشی استفاده کرده است. نوت ۹ ۴G در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و با رم‌های ۴،۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت جانبی و مقاومت IP52 در برابر پاشش آب می‌باشد.

قیمت‌ محصولات سری نوت ۹ ردمی

  • ردمی نوت ۹ پرو ۵G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۷ دلار
  • ردمی نوت ۹ پرو ۵G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۲۷ دلار
  • ردمی نوت ۹ پرو ۵G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۵۸ دلار
  • ردمی نوت ۹ ۴G با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۱ دلار
  • ردمی نوت ۹ ۴G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۷ دلار
  • ردمی نوت ۹ ۴G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۷ دلار
  • ردمی نوت ۹ ۴G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۲۷ دلار

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار