روایتی از مسابقه ای که بدون نور و در تاریکی مطلق به پایان رسید
اگر چه فروغ موری یکی از شناخته شده ترین بازیکن فوتبال بانوان در ایران محسوب می شود، اما هنوز اتفاقاتی در برگزاری بازی های فوتبال بانوان رخ می دهد که برای او هم تازگی دارد.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 27 November 2020

به گزارش تابناک سمنان هفته اول لیگ بانوان فوتبال ایران در فصل تازه، امروز با انتشار یک ویدیوی عجیب مورد توجه قرار گرفت. ویدیویی که در آن آمبولانسی به کناره زمین می آید و پس از باز شدن درب آن، تعدادی بازیکن از داخل این خودرو بیرون می آید.


این بازیکنان، بازیکنان تیم شهرداری بم هستند که برای فرار از سرمای شدید رختکن در مسابقه امروز در ارومیه، به آمبولانس پناه برده اند. یک کار غیرمعمول و عجیب و غریب در فوتبال در سطح جهانی.


برای فروغ موری که تیمش امروز با 3 گل برنده دیدار با تیم همیاری ارومیه شده است، اما این موضوع خیلی جدی نیست. او با خنده می گوید: اگر می شود به این موضوع اشاره ای نکنید!

 


اما وقتی به او توضیح می دهیم که ویدیوی این اتفاق منتشر شده است ادامه می دهد: رختکن خیلی سرد و وقتی بچه ها بین دو نیمه به رختکن رفتند، دیدیم که نمی شود در آنجا دوام آورد. بنابراین به زمین برگشتیم و بعضی ها زیر آفتاب ایستادند که چشم بازیکنان به آمبولانس خورد و بنابراین بچه ها تصمیم گرفتند. بین دو نیمه را در آمبولانس بگذرانند تا از سرمای ورزشگاه در امان باشند. چیز خاص دیگری هم نیست!


این اقدام عجیب در شرایطی است که مسابقه امروز دو تیم در ارومیه و در ورزشگاه شهید باکری با دو ساعت تأخیر برگزار شده است. چرا که زمین پوشیده از برف بوده است. موری می گوید قبل از بازی آمدند و برف زمین را پارو کردند اما زمین همچنان برفی بود و ما بازی را خیلی سخت تمام کردیم. بخصوص اینکه در 20 دقیقه آخر، بازی به تاریکی هوا خورده بود و دیگر هیچ چیز نمی دیدیم.


وی ادامه داد: پروژکتورهای ورزشگاه خراب بود و روشن نبود و ما در تاریکی مطلق بازی را تمام کردیم. جالب است که به شما بگویم که توپ هم سفید بود و در زمینی که پوشیده از برف بود ما چیز خاصی نمی دیدیم و فقط تقلا می کردیم تا 90 دقیقه بازی به اتمام برسد و البته توانستیم 3 گلمان را حفظ کنیم.

 

 

 


از دیگر اتفاقات عجیب دیدار امروز شهرداری بم و همیاری ارومیه می توان به ساختن آدم برفی با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد. به دلیل حجم بالای برف در استادیوم شهید باکری ارومیه، بازیکنان شهرداری بم مشغول ساخت آدم برفی شدند و آنها ترجیح دادند به جای گذاشتن دماغ، یک ماسک را بر روی صورت این آدم برفی بزنند.


موری در ادامه حرف هایش می گوید: این مسائل در فوتبال بانوان با توجه به امکاناتی که وجود دارد، خیلی چیز عجیبی نیست ولی به هر حال ممکن است برای شما که خیلی نزدیک به این ماجرا نیستید، جالب باشد. خوشحالیم که لیگ بانوان شروع شده و با توجه به پخش شدن بازیکنان بین تیم های مختلف، امسال لیگ رقابتی و سطح بالایی خواهیم داشت. خود من هم امسال به شهرداری بم آمده ام و امیدوارم که یکبار دیگر با این تیم قهرمانی لیگ را در بم نگه دارم.


سوال آخر ما از موری در مورد وضعیت دستمزدها در لیگ بانوان و پرداختی به بازیکنان شاخص است که موری در این باره می گوید: به هر حال با توجه به شرایط، قراردادها امضا می شوند. به عنوان مثال، تیم وچان کردستان امسال سقف 300 میلیون تومان را برای بازیکنانش گذاشته بود

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار