کد خبر: ۹۱۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 28 November 2020

به گزارش تابناک سمنان بازی Cyberpunk 2077 قرار است سرانجام این ماه منتشر شود و این بار سازندگان قول داده‌اند که این بار این تاریخ انتشار واقعی است! تقریباً نیم دهه است که در مورد این بازی می‌شنویم و احساس می‌شود در این مرحله چیزهای زیادی را دیده و شنیده‌ایم که اگر تمام این موارد به درستی پیاده بشوند، به نوعی باورنکردنی است. شاید تکان دهنده ترین چیز، حداقل در اخبار اخیر، کیانو ریوز (Keanu Reeves) بود که به عنوان بازیگر نقش اصلی در بازی مشخص شد. نکته‌ی بسیار هیجان انگیزی در این مورد وجود دارد و آن هم این است که ریوز این بازی را تجربه کرده است!

در جریان جلسه‌ی اعلام وضعیت و گزارش مالی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در سومین فصل مالی سال، سوالاتی از مدیر ایت استودیو یعنی آدام کیچیسکی (Adam Kiciński) در مورد بازیگر و اینکه او درباره بازی‌ای که بخشی از آن است چه نظراتی دارد، سوالاتی پرسیده شد. کیچیسکی پاسخ داد:

او بازی را انجام داد. اما تا آنجا که من می دانم هنوز تمام نکرده است. او بسیار از بازی راضی است و آن را دوست دارد. هنوز کسی را سراغ نداریم که این بازی را که انجام داده و به پایان رسانده باشد، بنابراین نمی‌توان در این مورد به کیانو خرده گرفت.

همه‌ی ما می‌دانیم که هزینه‌ای که این استویدیو برای حضور کیانو ریوز خرج کرده است بیشتر از دستمزدبسیاری از افرادی که می‌شناسید و این عنوان را تجربه می‌کنند. بنابراین شاید این پاسخ برای شما خیلی ساده به نظر بیاید که “او عاشق بازی است”، اما تصور کنید کیانو ریوز بازی Cyberpunk 2077 را بازی می‌کند و با خودش در بازی تعامل دارد و هیچ پیش زمینه‌ای ندارد و مثل ما دلیل برخی اتفاقات را نمی‌داند!

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار