رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۲۴ آتش سوزی و دو فقره سوانح دیگر در سطح این شهر طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: ۳۲ نفر در این حوادث نجات داده شدند.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 30 November 2020

۲۴ آتش سوزی در سمنان رخ داد

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور در نشست ویدئوکنفرانسی با حضور خبرنگاران به میزبانی آتش نشانی سمنان از وقوع ۲۶ حادثه و حریق طی یک هفته اخیر در شهر سمنان خبر داد و بیان کرد: ۲۴ مورد از این حوادث آتش سوزی و دو مورد دیگر امداد و نجات بوده است.

وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر ۶۳۴ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی سمنان گرفته شده است، تاکید کرد: از مجموع ۲۴ حادثه اتفاق افتاده در سمنان، ۱۴ مورد مربوطه به حوادث امداد و نجات از قبیل محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، تصادفات جاده ای، گیر کردن حلقه در انگشتان دست، گرفتن حیوانات موذی، امدا رسانی در حادثه چاه و آوار و … بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه در یک هفته اخیر ۹ مورد حادثه مربوط به آتش سوزی منزل مسکونی، دامداری و مرغداری، حریق خودرو، ضایعات و… در سمنان رخ داده است، تاکید کرد: سه مورد بازدید ایمنی از محل حادثه ها توسط آتش نشانان طی یک هفته اخیر انجام شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار