با پیگیری‌های استاندار سمنان انجام شد؛
با پیگیری‌های علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با پرداخت تسهیلات سه تا تا پنج هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن کشور موافقت شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 30 November 2020
 
به گزارش تابناک سمنان با پیگیری‌های علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با پرداخت تسهیلات سه تا تا پنج هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن کشور موافقت شد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: در استان سمنان سه منطقه ویژه اقتصادی و ۲۵ شهرک صنعتی وجود دارد که سمنان از این حیث جزو استانهای صنعتی کشور به شمار می رود.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: استان سمنان به دلیل برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه بخشی از اشتغال استان های همجوار را هم به دوش می کشد.
وی با بیان اینکه بانک های عامل استان در سال های گذشته برای توسعه اقتصادی استان نقش غیرقابل انکاری داشتند، ادامه داد: بانک صنعت و معدن از بانک‌های فعال و موفق استان سمنان در بخش های مختلف به شمار می رود.
آشناگر اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواهان دریافت تسهیلات هستند که از موافقت مدیریت بانک صنعت و معدن کشور برای پرداخت این تسهیلات نهایت قدردانی را دارم.
استاندار سمنان گفت: پرداخت پنج هزار میلیارد ریالی از سوی بانک صنعت و معدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خواهان تسهیلات را رفع خواهد کرد و شرکت های خوش‌نام در دریافت این میزان تسهیلات در اولویت قرار دارند.
آشناگر گفت: سطح اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن استان سمنان برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.
استاندار سمنان تصریح کرد: با برگزاری نشست های کارشناسی برای عملیاتی شدن تفاهم نامه بین استانداری سمنان، بانک صنعت و معدن و بنیاد برکت اقدام شود.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار