طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح چهارشنبه؛
طی ۲۴ ساعت منتهی به آغاز روز چهارشنبه و طبق آمار‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در سطح استان سمنان پنج بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 02 December 2020

 

۵بیمار کرونایی در استان سمنان فوت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان مسئولان در حالی صحبت از خروج استان سمنان از وضعیت قرمز و حتی ورود برخی شهرستان‌ها مانند میامی به وضعیت زرد خبر می‌دهند که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه در سطح استان پنج بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

در این بازه زمانی همچنین ۱۶۵ مورد ابتلای قطعی به کرونا در سطح استان سمنان به وقوع پیوسته و تعداد بستری‌ها در بیمارستان به عدد ۳۳۵ رسیده است. آمارها نشان می‌دهد که شرایط کرونا کمی بعد از ایجاد محدودیت‌ها بهتر شده اما همچنان کرونا می‌تازد و قربانی می‌گیرد.

تعداد کل مبتلایان به کرونا از اسفند ماه ۹۸ تا آغاز روز چهارشنبه ۱۸ هزار و ۶۱۱ نفر برآورد شده است همچنین در این بازه زمانی ۷۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. مجموع کل ترخیصی‌های کرونایی استان سمنان از بیمارستان نیز شش هزار و ۱۱۱ نفر بوده است.

توصیه مسئولان به مردم استفاده از ماسک استاندارد، مواد ضدعفونی کننده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و عدم خروج از خانه برای مسائلی غیر ضروری است تا شاهد کاهش هر چه بیشتر کرونا در سطح استان سمنان باشیم.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار