پوچ اول، رائول دوم
مائوریسیو پوچتینو که این روزها بدون تیم است شانس اول جانشینی زین الدین زیدان در رئال خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 02 December 2020

به گزارش تابناک سمنان  به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته شکست بدی را تجربه کرد. تیم تحت هدایت زیدان تنها به یک برد برابر تیم نه چندان قدرتمند شاختار نیاز داشت تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما پس از یک نیمه اول خوب که شانس های زیادی برای گلزنی داشت، در نیمه دوم روی یک اشتباه فردی دروازه اش باز شد و سپس در هم فرو ریخت. 

 

 

رئال در دقایق پایانی یک گل دیگر هم دریافت کرد و 2-0 بازنده میدان را ترک کرد. زین الدین زیدان که تیمش در 16 بازی 5 شکست را تجربه کرده، این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد. او در نشست خبری پس از بازی تاکید کرد که استعفا نخواهد کرد و در خودش انرژی لازم برای ادامه کار می بیند اما قطعا شکست یا تساوی در بازی هفته بعد برابر گلادباخ که منجر به حذف رئال از لیگ قهرمانان خواهد شد، می تواند پایان کار او باشد.

رئال دو بازی حساس متوالی برابر سویا و اتلتیکو هم در لالیگا دارد.

 

 

 

 

 

در حال حاضر مهمترین گزینه برای جانشینی او مائوریسیو پوچتینو است. او دو بار در سال های 2016 و 2018 گزینه هدایت رئال بود ولی نتوانست مجوز جدایی از تاتنهام را بگیرد ولی از پاییز سال گذشته بدون تیم است. هنوز هیچ تماسی از رئال با او و مدیر برنامه هایش گرفته نشده ولی به این معنا نیست که در رئال به او فکر نمی کنند.

 

 

 

 

گزینه بعدی رائول گونزالس است. اسطوره رئال که در حال حاضر هدایت تیم دوم باشگاه را برعهده دارد؛ ولی در رئال کسی دوست ندارد به رائول بی تجربه در شرایط فعلی ماموریتی بس سنگین را واگذار کند. در صورت برکناری زیدان، این مائوریسیو پوچتینو است که شانس اول را برای جانشینی او خواهد داشت و رائول گونزالس در پله دوم قرار می گیرد. تنها در صورت پاسخ منفی پوچتینو است که رائول شانس اول خواهد شد.

پوچتینو که همواره از هدایت رئال به عنوان رویایش یاد کرده، حالا چیزی تا رسیدن به این رویا فاصله ندارد.

 

 

 

 

طبق برنامه امروز ساعت 18 به وقت محلی جلسه فلورنتینو پرز رئیس رئال با هیئت مدیره خواهد بود تا در مورد مسائل مالی باشگاه بحث و گفت و گو شود. به طور قطع در مورد وضعیت فعلی تیم با زین الدین زیدان نیز صحبت خواهد شد و هرچند فعلا برنامه ای برای اخراج او در کار نیست ولی بازی هایی که رئال در 10 روز آینده در لالیگا و لیگ قهرمانان دارد، می تواند بسیار روی تصمیم سران باشگاه تاثیرگذار باشد.

در حال حاضر زیدان باید از سد گلادباخ گذر کند و از دو بازی برابر سویا و اتلتیکو نیز حداقل 4 امتیاز بگیرد تا ماندنش تضمین شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار