کد خبر: ۹۲۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 02 December 2020

به گزارش تابناک سمنان پس از به پایان رسیدن فصل ۴ بازی Fortnite با رویداد Devourer of Worlds که با حضور جمعی از شخصیت‌های مارول (Marvel) از جمله گالاکتوس بود، سرورهای این بازی تا آغاز فصل پنجم کاملا آفلاین شده‌اند و شاهد اتفاقی مشابه با پایان چپتر اول هستیم.

با وجود اینکه بازی Fortnite پیش از این هم به خاطر همکاری‌ها و کراس‌اورهای عجیب و غریب با سایر فرنچایزهای مشهور شناخته می‌شد، اما یک فصل کامل از همکاری با مارول قطعا برای هواداران این بازی هم غافلگیرکننده بود. درست همانند پایان چپتر اول، فصل چهارم این بازی با رویداد Devourer of Worlds و تعطیلی کامل سرورهای بازی به پایان رسید. شاید در عجیب‌ترین اتفاق تاریخ Fortnite، این بازی‌بازان بودند که بالاخره کنترل اتوبوس معروف شروع هر بازی را به دست گرفتند تا گالاکتوس، شرور مشهور دنیای مارول، را شکست دهند. حال به نظر می‌رسد که آن‌ها کمی باید منتظر بمانند تا دوباره سوار اتوبوس مذکور شوند.

با پایان رویداد Devourer of Worlds، شاهد پیام “to be continued in Season 5” بودیم و همچنین یک شمارش معکوس هم برای آغاز فصل پنجم آغاز شد. اما به جای اینکه بازی‌بازان بتوانند وارد مسابقات عادی شوند و خود را تا آغاز فصل پنجم سرگرم کنند، به نظر می‌رسد که اپیک گیمز (Epic Games) قصد دارد تا سرورهای بازی را تا آغاز فصل پنجم تعطیل کند. توییتی از سوی حساب کاربری رسمی Fortnite هم به بازی‌بازان اطلاع داد که هم اکنون فصل پنجم در حال آماده شدن است و اینکه برای اخبار بیشتر گوش به زنگ باشند.

در حالی که بسیاری منتظر آغاز فصل پنجم و دیدن محتوای جدید Fortnite هستند، باید گفت که بعید است که فصل بعدی Fortnite بتواند با فصل چهارم رقابت کند. هر چه باشد در این فصل شاهد همکاری اپیک گیمز با مارول، یکی از غول‌های دنیای سرگرمی که به لطف دنیای سینمایی مارول در اوج محبوبیت است، بودیم و همین امر باعث شد تا هم از نظر محتوا و شخصیت‌ها و هم از نظر تعداد بازی‌بازان، احتمالا شاهد بهترین فصل Fortnite باشیم.

بازی Fortnite هم اکنون به صورت رایگان برروی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار