پایان محدودیت تردد شبانه در استان؛
استاندار سمنان گفت: علی رغم ارائه‌ی پیشنهاداتی در خصوص حذف پیش شرط جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر برای اعمال محدودیت‌های ترددی شبانه و عدم تصویب این طرح لذا تردد وسائط نقلیه در طی ۲۴ ساعت در شهر‌های استان بلا مانع می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 05 December 2020

به گزارش تابناک سمنان استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که صبح امروز شنبه، ۱۵ آذر ماه به ریاست دکتر روحانی، رئیس جمهور و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی در سطح استان گفت: جلسه‌ی امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی، رییس جمهور و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد و طی آن گزارشی از وضعیت اعمال مقررات و محدودیت‌ها از ابتدای آذر ماه مطرح و بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شد.
رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: در گزارش ارائه شده در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا از وضعیت استان‌های کشور پس از اعمال محدودیت‌های کرونایی، خوشبختانه وضعیت استان سمنان با ثبات و راضی کننده عنوان شد و هم اینک بجز شهرستان‌میامی که در وضعیت زرد کرونایی می‌باشد، سایر شهرستان‌های استان نارنجی می‌باشند و لذا محدودیت‌های اعمال شده نیز با توجه به تغییر رنگ در شهرستان‌های استان، قدری کاهش یافت.
استاندار افزود: در شهرستان‌های با رنگ بندی نارنجی فعالیت اصناف و مشاغل در گروه‌های یک و دو مجاز بوده و گروه‌های سه و چهار حق فعالیت ندارند و در شهرستان میامی نیز بجز گروه چهار، مابقی گروه‌های شغلی مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت.
آشناگر همچنین تاکید کرد: تغییر رنگ شهرستان‌های استان و کاهش محدودیت‌ها نباید سبب عادی انگاری و کم توجهی به رعایت پروتکل‌ها و انجام فاصله گذاری اجتماعی گردد.
وی اظهار داشت: محدودیت‌های ترددی در هنگام ورود به شهر‌های نارنجی همچنان به قوت خود باقی و لازم الاجرا می‌باشد.
رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا همچنین با ذکر این نکته که علی رغم ارائه‌ی پیشنهاداتی در خصوص حذف پیش شرط جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر برای اعمال محدودیت‌های ترددی شبانه از عدم تصویب این پیشنهاد در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس تردد وسائط نقلیه در طی ۲۴ ساعت در شهر‌های استان بلا مانع می‌باشد.
استاندار سمنان در پایان بار دیگر از مردم قانونمدار و شریف استان سمنان بواسطه‌ی همراهی با مسئولان ستاد مدیریت مقابله با کرونا تشکر کرد و عنوان نمود: از مردم خوب و قانونمند استان انتظار داریم همچون‌گذشته با پرهیز از تجمعات و دور همی‌های خانوادگی و عدم تردد‌های بی مورد ضمن همکاری با ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، یاریگر پرسنل پر تلاش بهداشت و درمان استان باشند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار