لیاقت صدرنشینی را داشتیم؛
کریستیانو رونالدو معتقد است یوونتوس با این سبک بازی می تواند به موفقیت دست یابد.
کد خبر: ۹۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 09 December 2020

به گزارش تابناک سمنان یوونتوس امشب با دبل کریستیانو رونالدو و تک گل وینستون مک کنی موفق شد در خانه بارسلونا با سه گل به برتری دست یافته و به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد. کریستیانو رونالدو بازی در خانه بارسلونا را دشوار توصی کرد، اما به تمجید از سبک بازی تیمش پرداخت.

 

 

کریستیانو رونالدو در توئیتر خود نوشت: "بازگشت به اسپانیا و ایالت کاتالونیا همیشه زیبا است، اما بازی کردن مقابل بارسلونا که یکی از بهترین حریفان من بوده و حضور یافتن در استادیوم نوکمپ همیشه دشوار بوده است.

 

امشب مانند ما یک تیم قهرمان بازی کرده و توانستیم فوتبال سطح بالایی از خود ارائه دادیم. یوونتوس یک خانواده واقعی، قوی، متسحکم و متحد است و اگر بتوانیم چنین سبکی را در بازی های پیش رو نیز ارائه دهیم، از هیچ حریفی تا پایان فصل ترسی نخواهیم داشت. یوونتوس باید تا پایان اینگونه پیش برود."

 

 

همچنین رونالدو در پایان بازی به شبکه مووی استار گفت: "اگر در نیوکمپ سه گل بزنید، شکی نیست که لیاقت این را داشته اید که صدرنشین شوید. البته شرایط بارسا خوب نیست، اما این پیروزی باید روحیه ما را تقویت کند. من همیشه رابطه بسیار صمیمانه ای با لیونل مسی داشته و او را به عنوان یک رقیب در نظر نمی گرفتم. هرکدام از ما همیشه به دنبال بهترین ها برای تیم خود بوده ایم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار