استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: اجرای دقیق نظام بهره‌وری در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح قوانین کلی و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان و متخصص در انجام امور است.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 16 December 2020

استانداری سمنان روز چهارشنبه در دیدار با فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در سالن غدیر استانداری سمنان افزود: از اجرای طرح‌های کاربردی برای بهره وری نیروی انسانی و نظام اداری استقبال می‌کنیم، اما برای اجرای این طرح باید به زیرساخت و فرایند انجام امور هم توجه ویژه داشت.
وی خاطر نشان کرد: هدف نهایی نظام بهره وری در کشور، افزایش کیفیت در خدمات رسانی به آحاد جامعه است و باید با به کار گماردن نیرو‌های متخصص و خلاق برای اجرای این طرح مهم اقدام کرد.
علیرضا آشناگر تصریح کرد: اقدامات خوبی برای اجرای نظام بهره وری در استان سمنان در حال انجام است و این رویه مثبت و ارزشمند ادامه یابد.
آشناگر تصریح کرد: به طور قطع بهره‌وری بدون توجه به مسایل زیرساختی و اصلاح قوانین در کشور اجرا نخواهد شد و باید این رویه کارشناسی را با رفع مشکلات مختلف از دیدگاه نظری به رویه عملیاتی تبدیل کرد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران به منظور تبیین نظام بهره‌وری و دیدار با استاندار سمنان و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در قالب سفر یک روزه به استان سمنان سفر کرده است.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار