رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود:
رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه ایام کرونا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قدردانی است، گفت: قدردانی از کسانی که برای سلامت مردم تلاش می‌کنند، وظیفه دینی و انسانی است.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 22 December 2020

ترویج فرهنگ قدردانی در ایام کرونا/ مدافعان سلامت ایثار می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود همزمان با ظهر سه شنبه با بیان اینکه کرونا فرصتی را فراهم کرده تا فرهنگ قدردانی در جامعه نهادینه شود، بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز باید فعالان فرهنگی، مبلغان، روحانیان، صاحبان فکر و اندیشه و تریبون به آن توجه کنند همین فرهنگ است.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت در جامعه ایثار می‌کنند و لذا فعالیت‌هایشان مستوجب تقدیر و قدردانی است، افزود: سپیدپوشان عرصه سلامت ماه‌ها است که بدون خستگی در صف نخست ایثارگری ایستادگی کرده‌اند و وظیفه دینی و شرعی مردم است که قدردان خدمات آنان باشند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه قدردانی در دین مبین اسلام نیز توصیه شده است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی که در خط نخست مجاهدت هستند چه آنانی که در دوران دفاع مقدس از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند و چه آنانی که امروز خود را سپر بلای مردم کرده‌اند تا با بیماری مبارزه کنند، الزامی است.

عبداللهیان با بیان اینکه قدردانی صرفاً حضور در بیمارستان‌ها و گل دادن به پرستاران نیست، گفت: یکی از وظایفی که مردم در قبال این قدردانی دارند، رعایت پروتکل‌ها دوری از تجمعات، کمک به کاهش بیماری و برداشتن باری از دوش کادر درمانی است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی، جوانان، بسیج، روحانیان، گروه‌های مردمی و قرارگاه‌های مبارزه با کرونا، طلاب و روحانیان در موضوع تغسیل اموات کرونایی و کمک به مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا در این ماه‌های اخیر تلاش فراوانی کردند، گفت: کاری که این گروه‌های مردمی برای کمک به کادر درمانی کردند مصداق بارز قدردانی عملی است.

به گزارش مهر، در این مراسم از پرستاران و کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود تجلیل شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار