کد خبر: ۹۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 29 December 2020
Gold PS5

به گزارش تابناک سمنان شرکت روسی کاویار (Caviar) به‌تازگی لوکس‌ترین و گران‌ترین پلی‌استیشن ۵ دنیا را رونمایی کرده است. در این نسخه‌ی محدود، ۲۰ کیلوگرم طلای جامد به‌کار رفته است. همراه ما باشید.

کاویار یک شرکت شناخته‌شده در زمینه‌ی تزئین و ارزشمند‌سازی محصولات موجود در بازار با لوکس‌ترین مواد ممکن است. این‌بار، این شرکت روسی به سراغ نسخه‌ی محدود کنسول پلی‌استیشن ۵ رفته است و کارگاه جواهرسازی آن‌ها، کنسول را به طلای ۱۸ عیار و کنترلر دوال‌سنس را به طرحی هماهنگ مزین کرده است.

Cavia

کاویار برای کنسول، طرحی سه‌بعدی انتخاب کرده است که ظاهر آن را با بافتی زیبا، حجیم‌تر جلوه می‌دهد. کنسول شامل ۸ صفحه است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند. برای ساخت این طرح منحصر‌به‌فرد و لوکس، حداقل ۳۰ کیلوگرم طلا استفاده شده است که ۲۰ کیلوگرم آن برروی کنسول قرار دارد. این کنسول واقعاً به یک قطعه طلای کامل تبدیل شده است.

با الهام از طراحی منحصربه‌فرد و صخره‌مانند کنسول، کاویار نسخه‌ی محدود پلی‌استیشن ۵ را «صخره‌ی طلایی» (Golden Rock) نام‌گذاری کرده است. کنترلر دوال‌سنس نیز از تزئینات کاویار بی‌بهره نبوده است. دستگیره‌های کنترلر از جنس چرم کروکدیل بوده و تاچ‌پد آن از قطعه‌های طلا به همان سبک به‌کار رفته در کنسول تشکیل شده است.

بااینکه کاویار هنوز قیمت خرید این محصول را مشخص نکرده، واضح است که با گران‌ترین پلی‌استیشن ۵ دنیا طرف هستیم. با درنظر گرفتن قیمت هر کیلو طلا که ۵۰ هزار یورو است، این کنسول به‌تنهایی باید قیمتی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو داشته باشد و البته که دو کنترلر شخصی‌سازی‌شده نیز همراه آن ارائه می‌شوند.

Caviar 2

این کنسول بازی قطعاً خاص است و دارنده‌ی آن حس منحصربه‌فردبودن خواهد داشت چرا که کاویار تنها یک دستگاه از این نسخه‌ی ویژه‌ی پلی‌استیشن ۵ تولید خواهد کرد.

از نظر فنی، کنسول کاویار دقیقاً همان عملکرد پلی‌استیشن ۵ عادی سونی را دارد. نسل پنجم کنسول‌های سونی ماه گذشته عرضه شده است. بااینکه پلی‌استیشن ۵ از طراحی جدیدی بهره می‌برد، همه‌ی افراد به رنگ‌آمیزی سفید-مشکی آن علاقه نشان نداده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار