ربیعی خبر داد؛
سخنگوی دولت گفت: دقایقی پیش فرآیند تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد در مجتمع غنی‌سازی شهید علیمحمدی (فردو) آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 04 January 2021

به گزارش  تابناک سمنان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره اجرایی شدن آیین نامه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: دولت پیش از این هم اعلام کرده که قانون مصوب مجلس را لازم الاجرا می‌داند و به آن پایبند خواهد بود. هرچند دولت از ابتدا این طرح را به مصلحت ندانسته و به خاطر طرف مشورت قرار نگرفتن دولت در تصویب نهایی آن انتقاد‌هایی را وارد می‌دانست، اما این مسائل تاثیری بر تعهد دولت به اجرای این قوانین نداشته است.

سخنگوی دولت افزود: رئیس‌جمهور در روز‌های گذشته دستور راه اندازی غنی سازی ۲۰ درصد را صادر کرد و از ساعاتی پیش پس از انجام اقدامات اولیه از قبیل اطلاع‌رسانی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحویل پرسشنامه طراحی بر مبنای تعهدات پادمانی کشور، فرآیند تزریق گاز شروع شد و تا ساعاتی دیگر اولین محصول UF ۶ به دست خواهد آمد.

ربیعی تصریح کرد: کلیه این فرآیند پس از انجام اقدامات اولیه از قبیل اطلاع‌رسانی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحویل پرسشنامه طراحی بر مبنای تعهدات پادمانی کشور صورت گرفته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مواضع دولت در خصوص این قانون به صراحت اعلام شده است. با این حال دولت خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند.

آقای علی ربیعی همچنين به دستور رئیس جمهور برای تامین اعتبار این قانون اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته نیز رئیس جمهور در نامه‌ای به آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص تامین بودجه بخشی از این قانون در سال ۱۳۹۹ دستور لازم را داده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
France
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
غنی سازی 20 درصد که چیزی نیست.

حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد. چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد.

( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند)

به جای انتشار چنین اخباری به سوال زیر پاسخ دهید:


اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی 50 تا 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود.
از تمامی افراد اعم از دانشمندان و فیزیکدانان ( مخصوصا" افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند) و همچنین سیاستمداران و دولتمردان بخواهید که به میدان بیایند و به این سوال جواب دهند . مطمئن باشید که هیچکدام از انها نخواهند توانست به شما پاسخی مجاب کننده بدهند. ناتوانی انها در پاسخ به این سوال باعث افشای دروغ بودن چیزی به نام بمب اتمی می شود. انوقت در چنین فضایی ملتها می توانند به دنبال عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار