علیرضا آشناگر خبرداد:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت:‌نوآوری و به روز‌رسانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اجرای دقیق طرح‌های مهارت‌آموزی به طور ویژه پیگیری و اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 06 January 2021

استاندار سمنان روز چهارشنبه در نشست شورای مهارت آموزی و آیین تکرین و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: مربیان آموزش های فنی و حرفه ای نیازمند آموزش هستند و باید در کنار نوسازی تجهیزات به این رویه اصولی هم توجه داشت.
وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از مربیان جوان و کارآزموده برای اجرای طرح های آموزشی به طور ویژه در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باشد.
علیرضا اشناگر تصریح کرد: استانداری سمنان آماده همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای اجرای طرح های مهارت آموزی است و ظرفیت های اشتغال آفرین و اقتصادی استان به طور حتم با آموزش و توجه به مهارت روز افزون شکوفا خواهد شد.
آشناگر همچنین تصریح کرد: راه اندازی کارخانه های نوآوری در شهرستان های سمنان و شاهرود از اقدامات موثر برای توسعه اقتصادی استان است و سمنان ظرفیت های زیادی برای راه انداری دپارتمان در حوزه قطعه سازی، تولید فرش و شیرینی و دیگر اقلام کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی و... با توجه به زیست بوم منطقه دارد.
آشناگر ادامه داد: آموزش های موج اول و دوم فنی و حرفه ای در کشور باید ساقط شود و آموزش های نو برای تحقق برنامه های مهارت آموزی در اولویت قرار گیرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: توجه به دولت الکترونیک از دیگر برنامه های مهم برای مهارت آموزی است که باید از ظرفیت نرم افزاری و فناوری برای توسعه کشور نهایت بهره را برد.
آشناگر اضافه کرد: آموزش های غیر استاندارد ضمانت اجرا نخواهد داشت و باید آموزش ها در چارجوب و در قالب های مشخص و کارشناسی باشد.
استاندار سمنان گفت: استانداری سمنان از اجرای طرح های مهارت آموزی در استان حمایت می کند و زمینه انعقاد تفاهم نامه برای اجرای طرح های مهارتی و برگزاری رویدادهای ملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان فراهم شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار