علیرضا شریفی نژاد خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان دارای ضمانت اجرا و دستگاه های اجرایی موظف به پیاده سازی تعهدات خود هستند.
کد خبر: ۹۳۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 07 January 2021

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تمام برنامه های دستگاه های اجرایی و استانداری سمنان باید پیرامون گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت باشد.
وی خاطر نشان کرد: تغییر در ظاهر و محتوای برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دست بررسی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش های اقتصادی استانداری برای تحقق این امر بکوشند.
علیرضا شریفی نژاد تصریح کرد: در آینده نزدیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان سفر خواهند داشت که لازم است دستگاه های اجرایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را از هم اکنون برای ارسال گزارش مکتوب کنند.
شریفی نژاد ادامه داد: گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح ملی و استانی در اولویت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان سمنان است و کارکنان دولت تمام قد در کنار تولیدکنندگان باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: تشکیل مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در دراز مدت می‌تواند مشکلات بخش صنعت و تولید استان را به کمترین حد ممکن کاهش دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار