جین بوتز سه ماه خانه نشین شد؛
با مصدومیت جین بوتز از ناحیه مچ پا، علیرضا بیرانوند فرصت این را دارد تا در قامت گلر شماره یک آنتورپ ظاهر شود.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 07 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ورزش سه پس از این که ایوان لکو از مسند هدایت آنتورپ کنار گذاشته بود و فرانکی ورکاترن بلژیکی هدایت این تیم را برعهده گرفت، حالا مهم ترین اتفاق در حوزه این باشگاه قرمزپوش، مصدومیت دروازه بان فرانسوی این تیم است.

 

آن‌طور که جین بوتز در اینستاگرامش و رسانه های بلژیکی در خروجی خود نوشته‌اند، آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه مچ پاست. هنوز کادر پزشکی آنتورپ مشخص نکرده که وی چند بازی را از دست می‌دهد اما NeiusBlad پیش بینی می‌کند که این مصدومیت حدود دو تا سه ماه این دروازه‌بان خوش استایل را خانه نشین کند.

 

 

گلر سوم رویال آنتورپ ۲۱ ساله و از کرواسی است.

 

 

جین بوتز زمانی به آنتورپ پیوست که علیرضا بیرانوند به خاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا در ایران مانده بود و نمی‌توانست به بلژیک برود. بنابراین مدیران باشگاه رویال آنتورپ تصمیم گرفتند که او را جذب کنند تا مشکلی در ابتدای ژوپیر لیگ نداشته باشند. حضور بیرانوند یک روز مانده به آغاز فصل جدید هم سبب نشد تا وی گلر شماره یک شود و دروازه بان تیم ملی ایران از روی سکو و سپس نیمکت کار را دنبال کرد.

 

 

 

 

جین بوتز با انتشار این عکس خبر از مصدومیت خود داد و در همین حال سال نو را تبریک گفت.

 

 

بیرانوند در یک بازی لیگ برتری و یک دیدار لیگ اروپا مقابل تاتنهام فرصت بازی پیدا کرد و باوجود سیوهای پرتعداد و نمایش قابل قبول، رضایت ایوان لکو را جلب نکرد. به طوری که سرمربی این تیم به انتقاد از بیرانوند پرداخت تا اوضاع برای او پیچیده شود.

 

اما حالا خانه نشینی سه ماهه دروازه بان اهل فرانسه احتمالا بیرانوند را به قفس توری آنتورپ می‌فرستد و به قول رسانه های بلژیکی، سبب می‌شود تا «امپراطوری بیرانوند آغاز شود.»

 

 

 

رسانه های بلژیکی: «امپراطوری بیرانوند در بلژیک آغاز شد.»

 

 

در فهرست این تیم البته نام داور ماتیاس دروازه بان ۲۱ ساله اهل کرواسی هم دیده می‌شود اما بعید است که فرانکی ورکاترن بیرانوند ۲۸ ساله باتجربه حضور در جام جهانی را کنار بگذارد و به این کار جوان میدان بدهد.

 

رویال آنتورپ در هفته های آتی با میشلن، لومل، خنت و سرکل بروژ بازی دارد و طرفداران ایرانی بی تاب تماشای نمایش بیرانوند هستند؛ نمایشی که باید امیدوار بود به کلین شیت های متوالی ختم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار