امام‌جمعه رویان:
امام‌جمعه رویان بابیان اینکه مردم منطقه از مسئولان می‌خواهند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود، گفت: اولویت شهر رویان تامین امنیت منطقه از وجود سارقان احشام است.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 08 January 2021

اولویت شهر رویان تامین امنیت است/ وجود سارقان احشام در منطقه

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر حجت‌الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن تشکر از حضور سرزده سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود در این منطقه خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی برای حل مشکلات رویان شد و ابراز داشت: برگزاری این جلسه و گفتگو رودررو با مردم می‌تواند چالش‌هایی که رویان با آن مواجه است را برطرف کند.

وی بابیان اینکه اولویت شهر رویان امنیت منطقه از وجود سارقان احشام است، افزود: در شرایطی که می‌بایست رویان به قطبی برای تأمین مواد پروتئینی شهرستان شاهرود تبدیل شود اما به خاطر ناامنی به مصرف‌کنندگان این مواد تغییر کاربری داده است که می‌بایست تولیدکنندگان منطقه موردحمایت قرار گیرند.

امام‌جمعه رویان با تأکید بر اینکه حادثه جنجال در ساختمان کنگره آمریکا هیچ سود و زیانی برای ما به‌عنوان یک کشور انقلابی و ضد استکباری ندارد، ابراز داشت: این ماجرا نشان داد که آمریکا در موضوع ادعای دموکراسی دارد و تنها به‌ظاهر خود را الگوی سایر کشورها می‌داند.

معصومی بابیان اینکه اولاً این لجاجت و زدوخورد چهره واقعی آن‌ها را به جهان نشان داد، تصریح کرد: ثانیاً همان بلایی که در غالب انقلاب مخملی بر سر کشورهای آسیای میانه و در فتنه ۸۸ بر سر ایران آوردند به سرخودشان آمد با این صحنه رعب و وحشت و هیمنه اینکه در جهان ایجاد کرده بودند به اثبات رساند که روزبه‌روز رو به افول هستند.

وی به حادثه قیام ۱۹ دی و گرامی داشت شهدای این واقعه نیز اشاره کرد و افزود: قیام ۱۹ دی خشم مردم علیه نظام ستم‌شاهی با پشتیبانی مرجع تقلید و با محوریت دین به پا خواست که تبعات آن ضربه تبری بر پیکر بت بزرگ آمریکا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار