امام‌جمعه میامی:
امام‌جمعه میامی بابیان اینکه توجه مسئولان به مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی امری ضروری است، گفت: حضور مدیران استانی در منطقه تقویت شود.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 08 January 2021

لزوم توجه مسئولان به مناطق محروم میامی/ نیروهای بومی جذب شوند

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه مسئولان باید نگاه ویژه‌تری را به مناطق کمتر توسعه‌یافته نظیر میامی داشته باشند، ابراز داشت: این امر می‌تواند در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه مؤثر واقع شود.

وی بابیان اینکه جذب نیروهای بومی شهرستان در دستگاه‌ها می‌بایست اولویت انتخاب‌ها قرار گیرد، افزود: از مدیران استانی انتظار می‌رود از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بازدید داشته باشند و حضور آن‌ها به لحاظ حل مشکلات منطقه در میامی بیشتر شود.

امام‌جمعه میامی بابیان اینکه طی عمر چهار دهه انقلاب اطلاعت از رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف بوده است، ابراز داشت: همچنان که طی این دوران نیز مشاهده کردیم با تکیه‌بر این سه عنصر مذکور تهدیدها هیچ‌گاه کوچک‌ترین اثری بر اقتدار کشور نداشتند.

صفایی پور بابیان اینکه ماجراهای کنگره آمریکا بار دیگر قدرت پوشالی و زوال آمریکا را به رخ جهان کشید، در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ایران باقدرت در عرصه‌های جهانی خوش درخشیده و هیمنه آمریکا را درهم‌شکسته است.

وی بابیان اینکه الگوپذیری نسل جدید از شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی و شهید رجایی امری ضروری است، افزود: با توجه به اینکه مهم‌ترین مؤلفه برای انتخابات سال آینده وجود جوانان مؤمن و انقلابی است و از سویی مردم خودشان باید در تعیین سرنوشت خویش دخیل باشند لذا این الگوها باید برای نسل جدید بیش از گذشته تبیین و روش و مسلک آن‌ها را به کاربرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار