امام‌جمعه شاهرود بیان کرد:
شاهرود- امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه ازسرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم واکنشی منطقی از سوی ایران به بدعهدی آمریکایی‌ها است، گفت: پاسخ بدعهدی باید بسیار سخت و دشمن‌شکن باشد.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 08 January 2021

شروع غنی‌سازی ۲۰درصد اورانیوم واکنشی منطقی به بدعهدی آمریکا

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهرود ضمن تاکید بر اینکه پاسخ بدعهدی باید بسیار سخت و دندانشکن باشد، اظهار داشت: ازسرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم واکنشی منطقی از سوی ایران در مقابله با بدعهدی آمریکا در تعهدات برجام است.

وی بابیان اینکه دشمن در خوف و هراس قرار دارد، تصریح کرد: اتفاقات دو شب گذشته بستر افول آمریکا را فراهم کرد و چهره دروغین دولتمردان آمریکایی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند را برای همگان آشکار کرد.

امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه افرادی که همچنان غرب را قبله خود برای پرستش قراردادند یک عقب‌افتاده سیاسی هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا در جریان فتنه ۸۸ آشوبگران را تحریک و حمایت می‌کرد اما اکنون خود درگیر آشوب و مشکلات داخلی است.

امینی با اشاره به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش ایران در سمنان یادآور شد: این رزمایش اقتدار ایران را در جهان صد برابر افزایش داد و اکنون با غرور و افتخار در منطقه حضور پررنگ‌تر خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات داخلی در شهرستان شاهرود بیان کرد: حفظ استقلال و هویت مدیران دستگاه‌های اجرایی در شاهرود به‌عنوان یک مسئله مهم و ضروری پیگیری می‌شود.

امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مسئولان استانی و کشوری حق صدور مجوز برای فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در این شهرستان را ندارند، ابراز کرد: دوران تمرکزگرایی پایان یافت و در غیر این صورت در حق مردم شهرستان ظلم می‌شود.

امینی یادآور شد: مسئولان استانی از طرح مسائل اختلاف انگیز بین مردم در شهرستان‌های استان پرهیز کنند و تمام شهرستان‌ها را یکسان ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار