معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برگزاری کلاس های ویژه کنکور با بهره گیری از کارشناسان برای ۱۰۱ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 09 January 2021

برگزاری کلاس‌های کنکور برای ۱۰۰ دانش آموز نیازمند استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر ابراهیم یوسفیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان درباره ارائه خدمات تحصیلی به افراد تحت پوشش، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های کنکور برای ۱۰۱ دانش‌آموز کنکوری به صورت برخط و غیر حضوری و درس نامه‌ها یکی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان کنکوری در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا از کلاس‌های آموزشی بر بستر فضای مجازی و تلفنی بهره‌مند می‌شوند، افزود: برای موفقیت دانش‌آموزان در کنکور برنامه‌های زیادی در نظر گرفته‌شده و در نظر داریم به‌جای تمرکز بر پرداخت شهریه دانشگاه دانشجویان، شرایط را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند باهدف قبولی در رشته‌های ممتاز دانشگاه‌های دولتی، فراهم کنیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه اردوگاه‌های کمیته امداد در ماه‌های منتهی به کنکور سراسری میزبان دانش‌آموزان تحت حمایت خواهد بود که در صورت تمایل می‌توانند از فضا و امکانات آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوند، ابراز کرد: در کنکور امسال نزدیک به پنج هزار دانش‌آموز تحت حمایت از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

یوسفیان یادآور شد: برون‌سپاری، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادها در کمیته امداد، یک رویکرد فرهنگی در مجموعه اداره کل کمیته امداد استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار